۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۵۴۱۱۵۵
آیت الله علما:

تدبیر و همت مسؤولان لازمه بازگرداندن وضع مناطق زلزله زده به حالت قبل است

آیت الله علما با اشاره به عمق فاجعه زلزله کرمانشاه گفت: تدبیر و همت مسؤولان لازمه بازگرداندن وضع مناطق زلزله زده به حالت قبل است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه عصر امروز با محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از خیرین کشور و استان در مورد مشکلات زلزله زدگان دیدار کرد.

آیت الله علما در این نشست ابراز داشت: تدبیر و همت مسؤولان لازمه بازگرداندن وضع منطقه زلزله زده به حالت قبل است، عمق فاجعه نیازمند همتی جهادی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ساخت و استقرار کانکس در مناطق زلزله زده باید در اولویت کار قرار گرفته تا این عزیزان به آرامش نسبی دست یابند.

وی در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه کمک های ملت غیور ایران، مردم زلزله زده کرمانشاه را دلگرم کرد و اقلام ضروری و مایحتاج آنها به واسه کمک های مردمی فراهم شد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: مردم منطقه زلزله زده مال و سرپناه خود را از دست داده اند بنابراین دولت و مسؤولان باید زمینه های جبران خسارتی که به این عزیزان وارد شده را فراهم کنند.

آیت الله علما با اشاره به نقش مرزبانی مردم کرمانشاه از ایران اسلامی گفت: استان کرمانشاه با تقدیم شهدای بسیاری نقش بسزایی در هشت دفاع مقدس ایفا کرد و اکنون نیز همواره از مرز و بوم خویش پاسداری می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان تأکید کرد: باید مشکلات و نیازهای مردم این منطقه در اسرع وقت برطرف شود؛ در غیر این صورت مردم با مشکلات روحی بسیاری مواجه خواهند شد./8571/پ۲۰۲/ب۲

 

ارسال نظرات