۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۵۴۱۰۹۶
از سوی حجت الاسلام پژمانفر صورت می‌گیرد؛

تبیین «وحدت از دیدگاه مقام معظم رهبری» در حرم رضوی

ویژه برناهه های هفته وحدت در حرم مطهر رضوی از امشب آغاز می شود و تا هفدهم ربیع ‌الاول ادامه پیدا می کند.
حرم امام رضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، جشن‌های ویژه هفته وحدت از امشب با سخنرانی‌ حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس ‌شورای اسلامی با موضوع «وحدت از دیدگاه رهبر معظم انقلاب» در رواق امام خمینی(ره) آغاز می‌شود.

قرائت زیارت آل یاسین، مدیحه سرایی، شعرخوانی، اجرای سرود و همخوانی گروه ثارالله از جمله برنامه های امشب به مناسبت سالروز ولادت حضرت محمد(ص) به روایت اهل سنت در رواق امام خمینی (ره) است.

سخنرانی حجج الاسلام والمسلمین حسین حائری و ابوالقاسم یعقوبی و حجت الاسلام حسینعلی سعدی، رییس دانشکده الهیات، معارف اسلامی و ارشاد دانشگاه امام صادق(ع) از دیگر برنامه های تبلیغی حرم رضوی در این ایام به شمار می رود.

براساس این گزارش جشن ویژه سالروز میلاد با سعادت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) مصادف با 17 ربیع‌الاول با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعدی، رییس دانشکده الهیات دانشگاه امام صادق(ع) به همراه مدیحه‌سرایی و مولودی خوانی چهارشنبه 15 آذرماه مصادف با 17 ربیع‌الاول از ساعت 9 تا 11 صبح برگزار می‌شود.

براساس این گزارش محفل قرآنی ویژه هفته وحدت شنبه تا چهارشنبه پس از اقامه نماز و مغرب و عشا در دارالقرآن‌کریم و محفل باشکوه شام میلاد با سعادت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) چهارشنبه 15 آذرماه ساعت 21 تا 23:30 در رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود.

برگزاری سلسله جلسات پرسمان دینی با محوریت هفته وحدت هرشب بعد از نماز مغرب و عشا در رواق‌های امام خمینی(ره) و دارالحجه با سخنرانی حجج الاسلام فرازی نیا، فیض‌آبادی، حسن‌زاده و ابهری از دیگر برنامه های هفته وحدت است.

برگزاری همایش «وحدت در مکتب اسلام» با سخنرانی استاد اسد بصیر پنجشنبه 19 آذرماه ساعت 15 تا 16:30 در دانشگاه علوم اسلامی رضوی از جمله برنامه های ویژه زائران غیرایرانی است.

گفتنی است، سلسله برنامه‌های تبلیغی، مذهبی و فرهنگی حرم مطهر رضوی ویژه هفته وحدت از سالروز ولادت رسول اکرم(ص) به روایت اهل سنت مصادف با 12 ربیع الاول تا 17 ربیع‌الاول با مدیحه‌سرایی، شعرخوانی، سرود و همخوانی ذاکران اهل بیت برگزار می شود./934/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات