۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۵۴۱۰۹۲
پس از اقامه نماز جمعه؛

پیکر شهید عسکری جمکرانی تشییع و به خاک سپرده شد

پیکر مطهر طلبه شهید مجید عسکری جمکرانی از شهدای مدافع حرم امروز پس از اقامه جمعه بر دوش مردم ولایتمدار شهر مقدس قم تشییع شد.
تشییع پیکر شهید عسکری جمکرانی تشییع پیکر شهید عسکری جمکرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیکر مطهر طلبه شهید مجید عسکری جمکرانی از شهدای مدافع حرم امروز پس از اقامه جمعه به امامت آیت الله سعیدی بر دوش مردم ولایتمدار شهر مقدس قم تشییع شد.

بر اساس این گزارش، آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت بر پیکر مطهر این شهید مدافع حرم نماز اقامه کرد و پس از آن مراسم تشییع از مصلای قدس برگزار شد.

آیات عباس کعبی، مهدی هادوی تهرانی، حسن عالمی، استاندار قم، احمد امیر آبادی عضو هیأت رییسه مجلس و سید پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) از حاضران در این مراسم بودند.

پیکر مطهر عسکری جمکرانی از مصلای قدس تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) بر دوش مردم قم تشییع و پس از آن در گلزار شهدای علی بن جعفر قم به خاک سپرده شد.

حاضران در مراسم تشییع با شعارهای «لبیک یا حسین»، «لبیک یا زینب»، « حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» و «هیهات مناالذلة» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و دفاع از حرم، تأکید کردند که شهدا حق ویژه ای بر گردن ملت ایران دارند و باید از مقام و خون آنها پاسداری شود.

همچنین شرکت کنندگان با محکوم کردن توطئه های مستکبران جهان علیه کشورهای مستقل و امت اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران تصریح کردند که تا آخرین نفس و آخرین نفر پای آرمان های امام و انقلاب ایستادگی خواهند کرد.

گفتنی است، مجید عسکری جمکرانی طلبه حوزه علمیه و از خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران بود که اخیرا به خیل شهدای مدافع حرم پیوست.

مراسم بزرگداشت و یاد بود این شهید والا مقام امشب بعد از نماز مغرب و عشا با حضور مسؤولان و خانواده های شهدا در حسینیه امام خامنه ای گلزار شهدای قم برگزار می شود.

همچنین مراسم وداع با پیکر این شهید مدافع حرم صبح امروز در مسجد مقدس جمکران و با حضور ندبه خوانان برگزار شد؛ رییس مجلس نیز روز گذشته با حضور در شهر مقدس قم با خانواده شهید عسکری جمکرانی دیدار و گفت وگو کرد./1323/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات