۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۵۴۱۰۸۶
سردار نجات مطرح کرد؛

نفوذ در تصمیم سازان؛ دستور کار ‌آمریکا برای ضربه به انقلاب

جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه نفوذ در دستگاه های تصمیم ساز کشور راهکار آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب است، گفت: استراتژی ترامپ نیز مطابق استراتژی اوباما بوده و دیوانگی ترامپ یک حیله برای ترساندن دشمنان آمریکا است.
سردار حسین نجات، جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسین نجات جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه  امروز در دومین روز دوازدهمین همایش ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی با موضوع «اقتصاد مقاومتی، راه روشن پیشرفت و عدالت» که پیش از ظهر امروز در ساختمان شماره ۳۱۳ مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت گفت: دشمن از امکانات بسیار مطلوب‌تری در همه جبهه‌های جنگ برخوردار است اما سربازان گمنام امام زمان(عج) با توکل به خداوند  در همه جبهه‌ها پیروز شدند.

جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه آمریکا اعتراف کرده است که نمی تواند با جنگ نظامی در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کند، اظهار داشت: یکی از دلایل مذاکرات آمریکا با ایران شکست آن‌ها در تحریم‌ها و قطعنامه‌ها بود.

وی با بیان اینکه اگر نیروهای بسیج مردمی کشورهای عراق و سوریه در صحنه‌های جنگ حضور نداشتند، هر دو کشور نابود می شدند، عنوان کرد: بر اساس رهنمودهای  رهبر معظم انقلاب، امروزه در یک پیچ خطرناک قرار داریم و اگر بتوانیم از آن به سلامت عبور کنیم اسلام در سراشیبی ترویج در تمام جهان قرار می‌گیرد.

سردار نجات با اشاره به اینکه دشمنان پس از شکست در نقشه‌های مختلف، جنگ بین جهان اسلام و استکبار جهانی را به جنگ بین شیعه و سنی تبدیل کردند، بیان داشت: فعالیت بعدی آمریکا ایجاد جنگ‌های قومیتی بود که این کار با استقلال طلبی کردستان آغاز شد؛ ایجاد تناقض میان مردم و دولت‌ها توطئه‌ دیگر آمریکا مقابل تاثیرات انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه است.

جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه خاطرنشان کرد: قانون کاتسا 9 ماده اصولی دارد که یکی از آنها در مورد سپاه پاسداران است و آن را مورد تحریم قرار می دهد و جالب این است که هر بانک و مؤسسه ای که با سپاه در ارتباط باشد نیز طبق این ماده تحریم می شود؛ این تحریم ها مادامی که سپاه پاسداران به سیاست های موشکی و منطقه ای ادامه دهد، پابرجا است و دشمن می خواهد با فشار آوردن از این طریق سپاه را وادار به عقب نشینی کند.

وی افزود: جای بسی تأسف است که برخی در روزنامه ها و یادداشت هایشان می نویسند «اگر می خواهید مشکل اقتصادی حل شود، سیاست های موشکی و منطقه ای باید لغو شود» و از این طریق آرام آرام می خواهند مردم را مقابل نظام قرار دهند.

سردار نجات با اشاره به اینکه در برخی از بندهای کاتسا حرف از حقوق بشر به میان آمده است، ابراز داشت: حقوق بشری که آمریکا از آن سخن به میان می آورد یعنی اینکه جمهوری اسلامی قانون اساسی، شورای نگهبان، ولایت فقیه و کلیه آرمان های انقلاب اسلامی را کنار بگذارد، تا تحریم ها برطرف شود؛ آمریکا با سیاست های خود که یکی از آنها تحریم است، قصد دارد جمهوری اسلامی را سرنگون کند.

جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه به گفته کارشناسان، برجام هیچ فایده ای برای ایران نداشته است، تصریح کرد: جان کری صراحتاً اعلام کرده است که «با برجام طی 15 سال آینده از آرمان های جمهوری اسلامی ایران چیزی باقی نخواهد ماند»؛ اینکه برای اجرایی شدن برجام به سراغ اروپا برویم اشتباه است، چراکه اروپا بدون آمریکا هیچ کاری از پیش نخواهد برد؛ اروپایی ها با حیله جلو آمده اند تا ایران را وادار به عقب نشینی در سیاست های موشکی و منطقه ای کند و آنوقت همه عهدهایش را زیر پا بگذارد.

وی با اشاره به اینکه تغییر افکار عمومی از طریق فضای مجازی و ماهواره ها استراتژی دیگر آمریکا برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: وجود فضای مجازی و ماهواره ها و  از سوی انفعال دستگاه های فرهنگی آرام آرام به تغییر باورهای عمومی منجر می شوند؛ نمونه بارز این تغییر باورها را در بالا رفتن آمار فساد جنسی، اعتیاد به مواد مخدر و مشکلات دیگر مشاهده می کنیم.

سردار نجات افزود: بهترین راه کنترل و جلوگیری از تغییر باورهای عمومی این است که روحانیون در متن جامعه حضور داشته باشند و برای مردم روشنگری کنند.

جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه نفوذ در دستگاه های تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور راهکار دیگر آمریکا برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: استراتژی ترامپ نیز مطابق استراتژی اوباما بوده و دیوانگی ترامپ یک حیله و نقشه برای ترساندن دشمنان آمریکا است؛ امروزه ایران تحریم ثانویه شده است و در این نوع تحریم هر کشور و شرکتی که با ایران مراودات اقتصادی داشته باشد تحریم می‌شود.

سردار نجات بهترین راه گریز از تحریم ها را اقتصاد مقاومتی خواند و ابراز داشت: مشکل اساسی اقتصاد ما وابستگی به اقتصاد غرب بوده و بهرین راه رهایی از وابستگی تحقق شاخصه های اقتصاد مقاومتی، یعنی اتکا به تولید داخلی و حمایت از آن است./۸۴۱/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات