۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۵۴۱۰۵۷
نجفی قدسی خبر داد؛

برگزاری کلاس های ‌آموزشی بیان تفسیر و پاسخ به شبهات در دارالقرآن علامه

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: این دارالقرآن کلاس های ویژه طلاب برای آشنایی با مهارت های بیان تفسیر قرآن و پاسخگویی به شبهات برگزار کرده که خوشبختانه نتایج خوبی داشته است.
نجفی قدسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی پنج شنبه شب در همایش بزرگداشت سالگرد ارتحال علامه طباطبایی که با حضور اساتید مؤسسه امام خمینی(ره) در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: دارالقرآن علامه همواره در همایش ها و برنامه های گوناگون میزبان مراجع، بزرگان اساتید و طلاب بوده است.

وی افزود: بیت علامه طباطبایی از چند سال قبل به دارالقرآن تبدیل شده که حس و هوای این شخصیت برجسته را دارد، علامه طباطبایی 13 سال در این منزل زندگی کردند، ایشان به عنوان یکی از بزرگان حوزه و انسانی عارف خدمت بزرگی به امت اسلامی انجام دادند.

نجفی قدسی با بیان این که بزرگان امروز حوزه و شاگردان علامه طباطبایی دلبستگی ویژه ای به ایشان دارند، اظهار داشت: 36 سال از ارتحال علامه گذشته و روز به روز تلألؤ وجودی ایشان بیشتر می شود و به تعبیر شهید مطهری در سال ها پیش 100 سال دیگر ارزش المیزان و علامه مشخص می شود.

وی ادامه داد: خدا نام علامه طباطبایی را بزرگ کرده است، بخش عمده ای از المیزان در بیت علامه نوشته شده و جا داشت که تبدیل به دارالقرآن شود که خوشبختانه با همراهی خیرین و حمات بزرگان این کار صورت گرفت.

مدیردارالقرآن علامه طباطبایی با بیان این که ترویج علوم قرآنی و تفسیر در جامعه به ویژه حوزه علمیه از اهداف فعالیت های دارالقرآن است، ابراز داشت: این مرکز در زمینه های گوناگون به ویژه عرصه تبلیغی و قرآنی با نهادهای دینی و حوزوی ارتباط دارد.

وی با اشاره به برنامه های دارالقرآن برای طلاب عنوان کرد: دارالقرآن علامه طباطبایی کلاس های ویژه طلاب برای آشنایی با مهارت های بیان تفسیر قرآن و پاسخگویی به شبهات برگزار کرده که خوشبختانه نتایج خوبی داشته است.

نجفی قدسی با اشاره به گسترده هجمه های دشمن و ایجاد شبهات در قرآن خاطرنشان کرد: مقابله با شبهات نیازمند همتی بلند و همگانی است، وظیفه نهادهای دینی به ویژه حوزه علمیه پاسخگویی به شبهات است تا شاهد آثار مخرب آن نباشیم./1323/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات