۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۴۰۹۹۵
حجت الاسلام والمسلمین مدنی:

تنها رهبر معظم انقلاب معتقد به پیروزی در کارزار داعش بود

مدیر جامعه الزهرا(س) در بیان خاطره‌ای از روزهای نخستین فتنه داعش، گفت: تنها رهبر معظم انقلاب معتقد به پیروزی در کارزار داعش بود.
حجت الاسلام والمسلمین مدنی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س)، حجت الاسلام والمسلمین مدنی با اشاره به اهمیت شکست داعش و برچیده شدن این خطر بزرگ از منطقه گفت: خوشبختانه این فتنه ای که دشمنان برنامه ریزی کرده بودند تا دهها سال کشورهای منطقه را درگیر نگه دارد با همت رزمندگان اسلام ریشه کن شد، البته همانطور که رهبر معظم انقلاب در پیامشان بیان داشتند انتظار می رود که ریشه ها و جوانه هایی از این شجره خبیثه باقی باشد و مشکلات و مصیبت هایی را به دنبال داشته باشد از این رو انتظار می رود همه هوشیار باشند.

وی با بیان این که روزهایی بر این امت گذشت که تقریبا همه از شکست داعش ناامید بودند، اظهار داشت: بنده در همان روزهای آغاز این فتنه، نماینده رهبر معظم انقلاب در امارات بودم، برای شرکت در سمیناری به ایران آمدم و در جلسه ای با حجت الاسلام والمسلمین حسینی که آن زمان نماینده رهبری در سوریه بود در مورد اوضاع منطقه صحبت هایی کردم. ایشان می گفتند همان موقع که این جریان آغاز شد من به ایران آمدم و با بسیاری از مسؤولان صحبت کردم، همه آنها ناامید بودند و می گفتند حداقل در سوریه کار تمام است و تلاشهای مذبوحانه برای نجات سوریه به جایی نخواهد رسید.

مدیر جامعه الزهرا(س) ادامه داد: کسانی معتقد به این مطلب بودند که از شخصیت های مثبت بودند نه از کسانی که در جبهه دشمن صحبت می کنند و این مطلب نشان دهنده وضعیت مشکل جبهه مقاومت در سال های ابتدایی آغاز فتنه داعش بود.

وی با اشاره به این که تنها کسی که در آن دوره به همه امید می داد، معتقد به پیروزی بود و ترغیب به ایستادگی و مقاومت می کرد رهبر معظم انقلاب بودند، ادامه داد: در جلسه ای که خدمت رهبر انقلاب رسیدیم ایشان گفتند اکنون بحث دفاع از بشار نیست، قضیه، تلاش دشمن برای ایجاد رخنه و ثلمه در دیوار مقاومت است که اگر موفق شوند منحصر در سوریه نخواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی اظهار داشت: در همان دوره در حرم حضرت معصومه (س) یکی از طلاب مبلغ در عرصه بین الملل را دیدم و از او درباره اوضاع سوریه پرسیدم که وی هم اظهار ناامیدی کرد و گفت: در جبهه داعش از کشوری نیست که آدم پیدا نکنید و همین طور مانند مور و ملخ از زمین آدم می جوشد که این نشان می دهد اینها عقبه دارند و پشتیبانی های زیادی از آنها می شود.

وی اظهار داشت: برخی می گفتند داعش با ۴۰۰ نفر به موصل وارد شد و همه پادگان ها با همه اسلحه ها و ادواتش و همه بانک ها و سرمایه های آن را تصرف کرد و ظرف مدت اندکی به پشت دیوار کربلا رسید.

وی در پایان گفت: پشت این شش سال فتنه انگیزی، حداقل ۱۰ سال کار فکری و امنیتی شده بود و اکنون ما نابودی داعش و نجات سرزمین های اسلامی را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم./۹۲۰۱۰۳/ی

ارسال نظرات