۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۵۴۰۹۳۸

دومین نمایشگاه تولیدات ملی برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه تولیدات ملی با رویکرد ایده‌های نو و حمایت از تولیدکننده داخلی در تهران برگزار می‌شود.
دومین نمایشگاه تولیدات ملی

به گزارش خبرگزاری رسا، دومین نمایشگاه تولیدات ملی با هدف حمایت و معرفی تولیدکنندگان کوچک و متوسط از تاریخ  13تا 17 آذرماه در محل مصلی تهران، مجموعه چهل‌سرا برگزار  مي‌شود.

این نمایشگاه پس از برگزاری نخستین دوره موفقیت‌آمیز در بوستان گفتگو در راستای ایجاد بستری مناسب برای ارائه تولیدات ملی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، معرفی نشان‌های ایرانی و تقویت فرهنگ تولید و مصرف، ارتقای سطح آگاهی تولیدکنندگان از طریق آموزش‌های کوتاه مدت، ارائه قیمت مناسب محصولات برای عرضه به مشتریان و راه‌اندازی کمپین حمایت از تولیدات ملی و ایجاد شبکه فروش محصولات ایرانی- اسلامی برای برگزاری دومین دوره فعالیت خواهد کرد.

طبق اعلام ستاد برگزاری، ساعات بازدید این نمایشگاه بر عموم مردم از ساعت 10 تا 21 خواهد بود وهمچنین این نمایشگاه در برنامه‌های جانبی خود 4 سمینار و کارگاه‌های اموزشی را برای شرکت عموم مردم برگزار می‌کند که موضوعات این سمینارها بدین شرح است:

13 آذر ماه، سمینار مواد غذایی سالم یا تراریخته با حضور حجه‌الاسلام علی کشوری، 14 آذر ماه، مراسم افتتاحیه با حضور مسئولین و اصحاب رسانه ، 14 اذرماه، برگزاری کارگاه‌های اموزشی از ساعت 13 تا 17 . دکتر مهاجر، 15 اذر ماه، ادامه بحث غذای سالم، 16آذر ماه،  سمینار صنایع دستی. جناب اقای عبدالهی رییس اتحادیه صنایع دستی و 17 اذر ماه، سمینار فرهنگ اقتصاد مقاومتی . جناب اقای دکتر عبدالملکی و همچنین برگزاری روزانه سمینار دانش بنیان و کسب و کار در تالار گفتگو‌./۹۹۸/د۱۰۳/س

ارسال نظرات