۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۵۴۰۸۳۹
امام جمعه امین شهر:

دشمنان دین اسلام به دنبال منافع خود در خاور میانه هستند

امام جمعه امین شهر با اشاره به این که دشمنان دین اسلام به دنبال منافع خود در منطقه خاور میانه هستند، گفت: کشور ایران زمانی می تواند در مقابل دشمنانی همچون آمریکا و اسرائیل بایستد که وحدت را در کشور حفظ کند.
امام جمعه امین شهر

حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با هفه وحدت، گفت: ضرورت وحدت در کشور، باید برای همه مردم بیان شود.

وی افزود: یکی از مهم ترین کار هایی که سبب شد مردم ایران در مقابل دشمنان اسلام بایستند، وجود وحدت در کشور است و کشور ایران تا زمانی که وحدت را  در جامعه داشته باشد، کشور نمونه در جهان است.

وی بیان داشت: نداشتن وحدت در کشور ایران، مهم ترین خواسته دشمنان دین اسلام شمرده می شود و دشمنان فهمیدند که نظام جمهوری اسلامی ایران زمانی از بین می رود که همدلی و وحدت در کشور نباشد.

امام جمعه امین شهر با بیان این که انگلیس به عنوان استعارگر معروف در جهان شناخته می شود، خاطرنشان کرد: کشور انگلیس به دنبال از بین بردن وحدت در خاورمیانه است و هدف آن این است که کشور های منطقه را به جان هم بیندازد.

استاد حوزه علمیه امین شهر اظهار داشت: متاسفانه تعدادی از افراد داخلی در کشور، به دنبال ادامه دادن راه انگلیس هستند و تفکر خودشان را به دست دولت انگلیس داده اند.

وی با بیان این که دشمنان دین اسلام به دنبال منافع خود در منطقه خاور میانه هستند، ابراز داشت: آگاه سازی مردم  از سوی روحانیان مهم ترین وظیفه حوزه های علمیه  برای حفظ وحدت در کشور بوده و حوزه های علمیه باید مردم را از نقشه های شوم دشمنان آگاه کنند.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که روحانیت وظیفه مهمی برای حفظ وحدت در کشور دارد، ابراز داشت: اول مسؤولان باید در بین خود وحدت داشته باشند تا مردم وحدت را حفظ کنند و مسؤولان وظیفه سنگین تری را برای حفظ وحدت در کشور دارند.

امام جمعه امین شهر در پایان گفت: کشور ایران زمانی می تواند در مقابل دشمنانی همچون آمریکا و اسرائیل بایستد که وحدت را در کشور حفظ کند و کسی که به وحدت جامعه ضربه می زند، خود و کشورش را نابود کرده است./9707/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات