۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۵۴۰۷۶۸
حجت الاسلام صادقی خبرداد؛

کنگره شهدای روحانی در قم برگزار می‌شود

دبیرکنگره شهدای روحانی استان قم از برگزاری نخستین کنگره بزرگ شهدای روحانی قم از نهم تا نوزدهم دی‌ماه با تجلیل از بیش از هزار شهید روحانی خبر داد.
شهید روحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، رضا سیار فرماندار قم، حسن طلایی مدیرکل جهاد کشاورزی قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین لطفی نیاسر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف استانی در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در قم برگزار شد.

فرماندار قم در این نشست اظهار داشت: از جمله برنامه‌ها و اقدامات مناسبی که هر سال انجام می‌شود دیدار مردم شریف قم با رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام خونین مردم قم در 19 دی‌ماه سال 57 است که امری شایسته است و به عنوان یک افتخار برای این مردم محسوب می شود.

سیار ادامه داد: مجموعه اجرایی و مدیریتی استان قم این آمادگی را داشته تا امسال نیز تمام تلاش و همت خود را برای برپایی باشکوه مناسبت‌های خاص دهه بصیرت از نهم تا روز نوزدهم دی‌ماه را انجام دهد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام صادقی مسئول ستاد کنگره شهدای روحانی استان قم نیز در این جلسه بیان داشت: کنگره شهدای روحانی تا به امروز در تمام استان‌های کشور برگزارشده و قم تنها استانی است که به نظر می‌رسد نیاز به برنامه‌ریزی‌های مدون و دقیق تری دارد.

حجت الاسلام صادقی افزود: قم به‌عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی و همچنین خاستگاه روحانیت دارای ارزش و جایگاه ویژه‌ای در بین شهرهای کشور دارد، به همین منظور نیز کنگره شهدای روحانی قم در دهه بصیرت برگزار می‌شود که افتتاحیه آن نیز روز نهم دی‌ماه خواهد بود.

وی در ادامه با بیان این که برنامه‌های کنگره شهدای روحانی قم به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: از نهادهای مختلف حوزوی نیز برای شرکت در این کنگره دعوت به عمل آمده و در این کنگره شاهد برگزاری مجموعه‌ای از برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و ورزشی خواهیم بود و در این کنگره همچنین از مقام بیش از هزار شهید تجلیل می شود./1330/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات