۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۵۴۰۷۶۰
واعظی:

رفع مشکلات مردم نیازمند همکاری همه نهادها است/ با جهانگیری اختلاف ندارم

رییس دفتر رییس جمهور تأکید کرد: برای حركت در مسير ساخت كشور و رفع كردن مشكلات مردم نيازمند حمايت و همكاری همه قوا، نيروهای مسلح و ساير دستگاه ها هستيم.
واعظی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، محمود واعظی رييس دفتر رييس جمهور امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع با خبرنگاران در رابطه با فضاي امروز كشور گفت: فضاي امروز كشور نسبت به گذشته آرامش بخش تر شده است، در اين فضاها مي توان برنامه ريزي هاي بهتري داشت و مشكلات مردم را به خوبي رسيدگي كرد.

وي ادامه داد: ما به دنبال برنامه ريزي براي اشتغال، تولید و معیشت مردم هستيم، ما براي حركت در مسير ساخت كشور و رفع كردن مشكلات مردم نيازمند حمايت و همكاري همه  قوا، نيروهاي مسلح و ساير دستگاه ها هستيم، ما امروز بيش از گذشته نيازمند زبان مفاهمه با احزاب و اندیشه های مختلف در کشور هستيم.

رييس دفتر رييس جمهور در خصوص شايعه اختلاف بين خود و معاون اول رييس جمهور تاكيد كرد: اين شايعات هيچ پايه و اساسي ندارد و ما هيچ وقت با هم اختلاف كه نداشته بلكه با هم روابط و همكاري خوبي هم داريم.

واعظي يادآور شد: عده اي با انتشار اخبار دروغ به دنبال اهداف خاصي هستند و اين در حالي است كه ما در يك فضاي آرام قرار داريم و مي توان كشور را به خوبي اداره كرد، در اين شرايط ما مي توانيم معیشت مردم را تامین و اشتغال و تولید را تقویت کنيم.

وي افزود: در زمان انتخابات فضاي رقابت بر كشور حاكم است و اين يك امر طبيعي است، پس از انتخابات بايد روحيه همكاري در بين همه شكل بگيرد و با يك روحيه خوب در مسير ساختن کشور و رفع مشکلات و معضلات گام برداشت، بنابراين از همه رسانه ها تقاضا دارم وارد مسائل حاشیه ای مخصوصا در مواردی که هیچ گونه پایه و اساسی ندارد؛ نشوند.

رییس دفتر رییس جمهور در پاسخ به اين پرسش رابطه دولت با جناح ها و گروهای مختلف چگونه است، تصریح کرد: درب دفتر رييس جمهور بر همه احزاب، گروه ها، تفكرات، انديشه ها و فراكسيون هاي مختلف باز است، ما امروز در بهترين نوع روابط با گروه هاي مختلف هستيم و آنچه برخلاف اين گفته مي شود نادرست است.

واعظي ابراز داشت: دولت تدبير و اميد حزبي نيست و در اصل فراجناحي است و به همه مردم كشور تعلق دارد، متاسفانه شاهد هستيم عده اي از الان به دنبال طرح مباحثی درباره انتخابات سال های آینده هستند که اصلا موضوعيت ندارد، همه ما امروز به دنبال تحقق وعده هاي رييس جمهور به مردم هستیم.

وي در پايان گفت: ما هميشه از انتقاد استقبال مي كنيم و آن را سازنده و مفيد مي دانيم، زيرا چنانچه انتقاد وجود نداشته باشد ارتباط دولت و مردم قطع خواهد شد، بنابراين اين موضوع را مفيد مي دانيم و استقبال هم خواهيم كرد، به اعتقاد بنده بايد بين انتقاد و تخریب تفاوت قائل بود و از همه بویژه رسانه ها می خواهم که از تخریب پرهیز کنند./٨١٦/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات