۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۵۴۰۶۶۹
معاون تبلیغ و امور بین الملل حوزه علمیه هرمزگان:

انتقال پیام انقلاب حضرت مهدی به جهانیان مهمترین وظیفه منتظران ظهور است

معاون تبلیغ و امور بین الملل حوزه علمیه هرمزگان با تاکید بر حفظ اصالت های دینی و انتقال پیام انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) با تمام قدرت به جهانیان، گفت: منتظران مهدی موعود باید زمینه ظهور را فراهم کنند.
حجت الاسلام موسایی

حجت الاسلام حسن موسایی معاون تبلیغ و امور بین الملل حوزه علمیه هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به اقدامات لازم برای حفظ اصالت های دینی در عصر غیبت گفت: منتظران ظهور و عاشقان امام عصر(عج) با توجه به وظیفه بسیار سنگینی که بر عهده دارند، باید پیام رسان آن حضرت در عصر غیبت باشند.

وی با تاکید بر توسعه و نشر آموزه های دینی و همچنین تبیین و حفظ اصل و اساس دین در جامعه کنونی افزود: آموزه های دینی باید به عنوان مهمترین اصل و ارکان در زندگی منتظران اباصالح المهدی(عج) در جامعه تثبیت شود.

معاون تبلیغ و امور بین الملل حوزه علمیه هرمزگان تاکید کرد: گسترش فرهنگ ناب محمدی(ص) و جلب رضایت امام زمان(عج) در جامعه کنونی نیازمند عزمی همگانی است و همگان باید در این راستا تلاش کنیم، چراکه تحقق این مهم، زمینه ظهور حضرت حجت(عج) را فراهم می کند.

حجت الاسلام موسایی همچنین با تاکید بر حفظ اصالت های دینی و انتقال پیام انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) با تمام قدرت به جهانیان، تصریح کرد: منتظران مهدی موعود(عج) باید زمینه ظهور امام عصر(عج) را فراهم و مردم را برای این ظهور آماده کنند.

وی، گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) را اقدام مناسب دیگری برای حفظ اصالت های دینی جامعه در عصر غیبت عنوان کرد و گفت: تحقق ظهور حضرت حجت(عج) میسر نخواهد شد مگر اینکه عاشقان آن حضرت با تلاش و کوشش خود در حفظ اصالت های دینی، جامعه را برای ظهور آن حضرت آماده و زمینه ظهور را فراهم آوردند.

معاون تبلیغ و امور بین الملل حوزه علمیه هرمزگان به تبیین مصادیق فرهنگ انتظار در سبک زندگی اسلامی پرداخت و بیان داشت: دین روشنگر اسلام ناب محمدی برای نوع زندگی و رفتار خانوادگی انسان ها راهکار ارائه داده است، آنانی که خواهان تشکیل زندگی مهدوی هستند باید به توقعات و خواسته های پیامبر(ص) و ائمه هدی(ع) توجه کنند.

حجت الاسلام موسایی، سبک زندگی اسلامی را الگویی بسیار زیبا و تمامر عیار برای همه جوامع بشری خواند و گفت: تشکیل زندگی اسلامی باید بر اساس باورهای دینی انسان باشد، خانواده در صورت رعایت آموزه های دینی به عنوان یک خانواده موفق در سطح جامعه مطرح می شود.

وی در ادامه، تقویت روحیه معنوی و ایمان افراد، آشنایی اعضای خانواده با فرهنگ انتظار، پایبندی به اصول و فروع دین، اهتمام ورزیدن به نماز و دیگر واجبات الهی، رفتار بر اساس خلق و خوی اسلامی، مواظبت و مراقبت از اعضای خانواده در برابر توطئه های دشمن از جمله ویژگی های خانواده اسلامی برشمرد.

معاون تبلیغ و امور بین الملل حوزه علمیه هرمزگان تاکید کرد: همیشه افرادی در هر جامعه ای وجود دارند که به دلیل وابستگی به پست و مقام، دنیاطلبی و مادی گرایی و همچنین جمع آوری سرمایه های نامشروع از راه های حرام، اجرای عدالت را تهدیدی برای خود می دانند، همانند افراد دنیاطلب و ضد دین (استکبار جهانی و همدستانش) که در عصر کنونی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدیدی بزرگ برای خود می دانند.

حجت الاسلام موسایی ادامه داد: تقویت فرهنگ انتظار برای منتظران امام زمان(عج) فرهنگ خودسازی و تقویت روحیه دینی محسوب می شود درحالی که این فرهنگ ناب برای مادی گرایان و ضد دین که منافع خود را درخطر می بینند، تهدید بزرگی است./851/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات