۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۵۴۰۶۴۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است، گفت: ولایت مداری، ایمان و از خودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت از ویژگی های بسیجیان است.
رضا قلیزاده

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، محمد محمدپور به مناسبت هفته بسیج در دیدار با رضا قلیزاده نویسنده بسیجی این استان داشت: نویسندگان ادامه دهنده راه شهدای گلگون کفن و پاسدار خون آن ها هستند. 

وی اظهار کرد: امنیت بی بدیل و ثبات و آرامش کنونی کشور مرهون مجاهدت ها و جانفشانی‌های بسیجیان بی ادعا و مخلصی است که با لبیک به فرامین رهبری به وظیفه دینی و شرعی خود عمل کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است، یادآوری کرد: ولایت مداری، ایمان و از خودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت را می توان در رهروان این راه الهی ارزشی به وضوح دید.

محمدپور، ادامه داد: جوانان این دیار با قدم نهادن در آن در طول هشت سال جنگ تحمیلی سرافرازانه از وطن و میهن اسلامی خود در برابر متجاوزان دفاع کرده و اکنون نیز با تداوم این مسیر الهی، انقلاب و نظام اسلامی را از گزند و آسیب بدخواهان در امان نگه می دارند.

وی با اشاره به اینکه بسیجی دارای توانمندی هایی بوده که در دنیا زبانزد است، گفت: معیارهای متعددی در وجود بسیجی نهفته است که او را در رسیدن به اهداف، بیش از پیش موفق می کند.

محمدپور افزود: تخصص در کنار تعهد یک نویسنده بسیجی، روح ایثارگری را در آثار وی جاری و ساری می‌سازد.

رضا قلیزاده علیار، متولد ١٣٤٦ بازنشسته و پیشکسوت سپاه عاشورا و نویسنده چندین اثر درباره دفاع مقدس است و کتاب‌های 'با تو می‌مانم'، 'چشمان عاشورایی' و 'فشنگ‌های مشقی' از آثار این نویسنده تبریزی است./۹۳۵/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات