۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۵۴۰۴۸۰
تولیت مسجد مقدس جمکران:

سازش نتیجه ای جز انفعال و شکست در پی ندارد

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با اشاره به لزوم مقاومت امت اسلام در برابر دشمن تأکید کرد که سازش نتیجه ای جز انفعال و شکست در پی ندارد.
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم صبحگاه مشترک یگان های نظامی و انتظامی جهت اعلام آمادگی و بیعت با امام زمان(عج) صبح امروز در صحن جامع مهدوی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در این مراسم با بیان این که موفقیت و پیروزی مقاومت اسلامی در نبرد و ستیز با جریان وابسته به آمریکا و اسلام آمریکایی باید گرامی داشته شود، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم به شهادت رسیدند و در حقیقت فیض شهادتشان بر اساس اذن مقام ولایت فقیه و نیابت از امام زمان(عج) بود.

وی افزود: داعشی ها هم مدعی اسلام بودند اما اسلام آمریکایی که از شیطان بزرگ الهام می گرفتند، به لطف خداوند متعال هرجا که مقاومت بود به دنبال آن پیروزی به وجود آمد، همچنانکه توانستیم بر نظام شاهنشاهی و رژیم بعث با همین مقاومت پیروز شویم.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با اشاره به لزوم دفاع از حرم مقدس حضرت زینب کبری(س) ابراز داشت: که پشت همه پیروزی ها عنایت خداوند و پشتیبانی حضرت ولی عصر(عج) بوده است و از آن طرف هر کجا که سازش بوده است نتیجه جز انفعال و شکست نداشته ایم.

وی ابراز داشت: امروز همه نیروهای مسلح و اقشار مختلف در مکانی آمده اند که به تعبیر رهبر معظم انقلاب پایگاه عظیم است، تا آنچه را همواره در دعاها می خواندیم ابراز کنیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که در زمان هر امامی ملتزم به عهد و بیعت با ایشان هستیم، عنوان داشت: در زمان غیبت امام زمان(عج) هستیم و حضرت از چشمان ما غایب است ولی امروز در مسجدی که با فرمان او ساخته شده است بار دیگر عهد خود را ابراز کنیم و آن را تجدید کنیم.

وی یادآور شد: هر روز از صبحگاهان عمرمان تا زنده هستیم عهد و پیمان خود را با آن حضرت تجدید می کنیم و هرگز از ایشان اعراض نخواهیم کرد./1330/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات