۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۵۴۰۳۴۳
امام جمعه رفسنجان:

بسیج مدافع حق و عدالت است

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه بسیج صیانت و دفاع از حق و عدالت است، گفت: بسیج یعنی همه مردم و هر کجا حق و حقیقتی بخواهد مورد تهاجم واقع شود بسیج وارد عرصه دفاع از حق می شود.
حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به نقش بسیجیان در تهاجم فرهنگی و حفظ اصالت های فرهنگی و دینی جامعه اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ در جامعه اسلامی و انقلابی ما است و کارکرد بسیار بالایی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته و توانمدیهای خود را در برهه های مختلف نشان و اثبات کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج در حقیقت ریشه اش ریشه قرآنی است، افزود: بسیج  شجره طیبه است و در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) اهداف بزرگی را برای بسیج ترسیم کردند که در 5 آذر سال 1358 دستور تشکیل بسیج مستضعفین را برای کارهای زیرساختی عمرانی و کشاورزی و کمک به مستمندان دادند تا بتواند کشور را با تکیه بر روحیه جهادی و بسیجی آباد کند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: بسج توانسته وظیفه خود را در طول دهه های گذشته به ویژه در دوران دفاع مقدس درهمه عملیات ها نشان دهد و فاتح عرصه ها شود.

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به اینکه بعد از دوران دفاع مقدس بسیج وارد عرصه سازندگی شد، ادامه داد: بسیج امروز هم در سازندگی عمران و آبادانی کشور و هم در سازندگی نفوذ انسانها، تربیت نیرو و آموزش غیر نظامی در جنبه های مختلف به ویژه حلقه های صالحین توانست به خوبی نقش آفرینی کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج یعنی همه مردم و صیانت و دفاع از حق و عدالت است و در هر کجا حق و حقیقتی احساس کند بسیج وارد عرصه دفاع از حق می شود.

امام جمعه رفسنجان یادآور شد: بنابراین نقش بسیج در جامعه می تواند نقش تاثیر گذار باشد و هرگاه مسؤولانی چه در رده های پایین و بالا بسیج را مورد بی احترامی قرار دهند این نشان از جهل و نادانی آنان است و معنای واقعی بسیج را نشانختند و به مسأله واقعی بسیج پی نبرده اند.

حجت الاسلام رمضانی پور عنوان کرد: حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب خود را یک بسیجی می داند و آن چفیه که ایشان بر گردن دارند نشان از این دارد که معظم له خود را همیشه آماده دفاع همه جانبه از ارزش های انقلاب و انجام هر ماموریت می دانند.

وی اضافه کرد: از این رو هر شهری اگر به معنای واقعی بسیج پی برده باشد آن شهر و مردم آن یکی از موفق ترین شهرها در کشور هستند./۹۷۰۹/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات