۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۵۴۰۳۲۷
مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین:

جمهوری اسلامی ایران پرچمدار حکومت مهدوی است

حجت الاسلام فاطمی‌نسب جمهوری اسلامی ایران را پرچمدار حکومت مهدوی دانست و گفت: اگر امت واحده بخواهد در نبرد با دشمن پیروز شود باید دشمن‌شناس بوده و راه‌های نفوذ دشمن را به خوبی رصد کند.
ججت الاسلام روح‌اله فاطمی‌نسب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام روح‌اله فاطمی‌نسب مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین شب گذشته در همایش ائمه جماعات و هیات امنای مساجد غرب شهرستان قزوین که در مسجد زینبیه این شهر برگزار شد، با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت گفت: آنچه مسلم است این است که در پیروزی که سپاه اسلام به دست آورد یک ضرورت وجود داشت و آن هم شناخت دشمن و نقشه‌های آن بود.

وی در ادامه با اشاره به مسئله دشمن شناسی افزود: امت واحده اگر بخواهد پیروز بشود باید نسبت به مقوله دشمن‌شناسی حساسیت ویژه‌ای را به خرج دهد اگر در یک حکومت تشتت آرا وجود دارد به این دلیل است که مرزبندی‌ها و دشمن‌شناسی مغفول مانده است.

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین در ادامه با اشاره به وجود دشمنان متعدد در اغفال انسان اظهار کرد: بسیار ساده‌اندیشی است که تنها آمریکا و اسراییل را دشمن درجه یک خود بدانیم امروز دشمن به خلوت هر جوان و نوجوانی نفوذ کرده و از طریق فضاهای مجازی و شبکه‌های مخرب درصدد تخریب افکار و باورهای آنها است.

حجت الاسلام فاطمی‌نسب با اشاره به وجود فضای مجازی به عنوان بزرگ‌ترین دشمن تصریح کرد: امروز فضای مجازی به عنوان یک قتلگاه برای جوانان و نوجوانان محسوب شده که متاسفانه مسؤولان و متولیان امور فرهنگی به این امر توجهی نداشته و ما هر روز شاهد تخریب افکار جوانان و نابودی آنها هستیم.

وی در ادامه با اشاره به مسئله بصیرت داشتن نسبت به مهدویت و انتظار عنوان کرد: اگر ما در بحث دشمن شناسی بصیرت و آگاهی پیدا کنیم و باور داشته باشیم که شیطان دشمن مبین و آشکار همه مسلمانان است به طور یقین فرج حضرت مهدی(عج) به دلیل این بصیرت به سرعت محقق خواهد شد.

حجت الاسلام فاطمی‌نسب در ادامه جمهوری اسلامی ایران را پرچمدار حکومت مهدوی دانست و گفت: اگر امت واحده بخواهد در نبرد با دشمن پیروز شود باید دشمن‌شناس بوده و راه‌های نفوذ دشمن را به خوبی رصد کند امروز ما باور نداریم که دشمن در چه عرصه‌هایی فعالیت می‌کند از این رو چون دشمن‌شناسی نداریم بسیار دچار آسیب و خسارت می‌شویم.

وی در پایان گفت: آنچه مهم است این است که باید دشمن ‌شناس بوده و بصیرت داشته باشیم؛ از این رو امید است که بصیرت و بیداری نسبت به نقشه‌های دشمنان به جبهه امت اسلامی تزریق شود و کشور از تمام بحران‌های آسیب‌رسان نجات یابد./۸۷۳/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات