۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۵۴۰۲۸۴
نماینده مردم سیستان در مجلس:

فتنه انگیزی دشمنان علیه اسلام‌ و انقلاب هرگز پایان نمی‌یابد

دهمرده با تأکید بر اینکه فتنه انگیزی دشمنان علیه اسلام‌ و انقلاب هرگز پایان نمی‌یابد گفت: ممکن است آمریکایی ها برای دوره پسا داعش گروه تازه‌ای را شکل داده و رونمایی کنند؛ پس باید مراقب باشیم.
حبیب الله دهمرده، نماینده مردم سیستان در مجلس

حبیب الله دهمرده، نماینده مردم سیستان در مجلس، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان با بیان اینکه این پیروزی متعلق به تمام آزادی‌خواهان بشریت است گفت: متلاشی شدن این توده سرطانی و ‌مهلک نه تنها خدمتی بزرگ به کشورهای منطقه و به جهان اسلام است بلکه به‌ همه ملت‌ها و آزادی خواهان بشریت نیز مربوط می‌شود.

وی ادامه داد: این پیروزی کار بسیار عظیمی بود؛ بگونه‌ای که خود آمریکایی ها پیش‌بینی کرده بودند برای نابودی داعش 30 سال زمان نیاز است اما طبق تدابیر و رهنمودهای رهبر‌ معظم انقلاب، به فرماندهی سردار رشید اسلام سلیمانی و همچنین با همت مردم و‌ مسؤولان در یک بازه زمانی بسیار کوتاه جمع‌آوری شدند.

دهمرده با تأکید بر اینکه فتنه انگیزی دشمنان علیه اسلام‌ و انقلاب هرگز پایان نمی‌یابد خاطرنشان کرد: ممکن است آمریکایی ها برای دوره پسا داعش گروه تازه‌ای را شکل داده و رونمایی کنند؛ پس باید مراقب باشیم چرا که استکبار جهانی از هر ‌وسیله‌ای برای اسلام هراسی و همچنین اسلام ستیزی استفاده می‌کند.

نماینده مردم سیستان در مجلس با اشاره به سه عنصر کلیدی در پیروزی جبهه حق بر باطل اذعان داشت: ایمان به خداوند متعال، رهبری و همیشه در صحنه بودن مردم با وحدت کلمه در نهایت سبب تثبیت جایگاه ایران در منطقه و بین الملل می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه مقاومت ملت ایران در مبارزه با داعش نمونه دیگری از دفاع مقدس است تصریح‌ کرد: جوانان انقلابی با پشتوانه تجربیات 8 سال جنگ تحمیلی در جبهه حق حضور یافته و با گروه‌های تروریستی مبارزه کردند و در نهایت نیز بنابر وعده الهی پیروز میدان شدند./831/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات