۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۵۴۰۲۶۸
مولوی سلامی:

مدیریت راهبردی رهبری و ولایت‌مداری سردار سلیمانی اساس پیروزی بر داعش بود

نماینده مردم سیستان و‌ بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مدیریت راهبردی رهبر معظم انقلاب در کنار ولایت مداری و‌ خلوص نیت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی نقش اساسی و مهم را در تحقق این پیروزی بزرگ داشت.
مولوی سلامی

مولوی نذیراحمد سلامی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت: پایان سیطره سیاه و خونین داعش در کشورهای عراق و سوریه سبب طلوع مجدد اسلام ناب شد و نشان‌دهنده این است که بنابر وعده الهی همیشه حق بر باطل پیروز است.

وی با اشاره به این پیروزی عظیم بیان کرد: این‌ پیروزی به برکت خون شهدایی است که مظلومانه و مقتدرانه در برابر نطفه متعفن داعش که کثیف‌ترین و خیانت کارترین گروه تروریستی جهان بود به جهاد و مقاومت پرداخته و آنان را سرنگون کردند.

مولوی سلامی مبارزه با داعش را مصداق بارز فرهنگ جهاد و‌ مقاومت معرفی کرد و اذعان داشت: داعش، این وحشی ترین گروه تروریستی جهان حدود 6 سال زیر چتر حمایت آشکار امریکا و هم پیمانانش بال و‌پر گرفت و توانست در منطقه اظهار وجود کند.

نماینده مردم سیستان و‌ بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نابودی داعش ثمره جهاد و ‌مقاومت جوانان انقلابی است ابراز داشت: حشد الشعبی، حزب الله لبنان، زینبیون پاکستان، حیدریون عراق، فاطمیون افغانستان و سپاه همیشه سرافراز انقلاب اسلامی در‌کنار یکدیگر مقتدرانه این پیروزی را برای جهان اسلام رقم زدند.

وی بیان داشت: حشد الشعبی در عراق و بسیج در ایران همسو و هم جهت بوده و از جایی که برخاسته از بطن مردم و بدون چشم داشت هستند نیروهای مخلص خدا نامیده می‌شوند و دشمن تاب مقاومت در برابر آنان را نخواهد داشت.

مولوی سلامی در ادامه ضمن تبریک این‌ پیروزی به تمام ملت‌های اسلامی عنوان کرد: مدیریت راهبردی رهبر معظم انقلاب در کنار ولایت مداری و‌ خلوص نیت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی نقش اساسی و مهم را در تحقق این پیروزی بزرگ داشته است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه غفلت از توطئه دشمنان بزرگ‌ترین ضعف به شمار می‌رود گفت: اندیشه و تفکر تکفیری همانند آتش زیر خاکستر باقی است و حامیان این تفکر پیوسته در پی این هستند تا داعش را تقویت کرده و بار دیگر به‌ میدان بفرستند؛ بنابراین نباید از حیله دشمن غافل شد چرا که می‌تواند سبب بحران در سطح‌ منطقه و بین الملل شود.

وی در پایان با اشاره به وظیفه خطیر ملت، مسؤولان، علما و متفکران اسلامی تصریح‌ کرد: اکنون همه وظیفه داریم تا با آگاهی بخشی، تفکر وهابیت را رسوا کرده و به معرفی اسلام ناب محمدی(ص) و ترویج فرهنگ جهاد و روحیه استکبار ستیزی در جوامع اسلامی بپردازیم تا مسلمانان بیش از گذشته برای مقابله با نقشه‌های شوم استکبار جهانی آمادگی داشته باشند./831/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات