۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۴۰۱۹۲
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس:

پیروزی جبهه مقاومت در سایه وحدت و انسجام به وقوع پیوست

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه پیروزی جبهه مقاومت تنها در سایه وحدت و انسجام به وقوع پیوست، گفت: پیروزی این جبهه بر تروریسم و بر توطئه جهان استکبار بود که می‌خواست خاورمیانه را در چنگ خود داشته باشد.
محمدنعیم امینی‌فرد، نماینده مردم ایرانشهر، سرباز و دلگان

محمدنعیم امینی‌فرد، نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان با تبریک پایان سیطره داعش در منطقه و ‌پیروزی جبهه مقاومت گفت: داعش به دلیل اینکه یک چهره افراطی و دروغ از اسلام را نشان داد محکوم به زوال بود اما سرعت نابودی آن به حاکم بودن فرهنگ جهاد و مقاومت در جوامع اسلامی برمی‌گردد.

وی عامل اصلی شکل گرفتن داعش را عدم مدیریت صحیح تعارضات قومی و مذهبی معرفی و ابراز کرد: مسلمانان جهان اسلام به ویژه مردم عراق و سوریه باید از تعصبات قومی و‌ مذهبی به دور باشند؛ چرا که اگر به تعصبات قومی بپردازند مجددأ راه را برای آمریکا هموار خواهند کرد.

امینی‌فرد ادامه داد: اگر‌ جبهه مقاومت نبود چه زمانی می‌توانستیم چهره کثیف این مزدوران را به عالم نشان دهیم و به ملت‌ها اثبات ‌کنیم که داعش تربیت شده مستکبران جهانی است.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره پیروزی این جبهه بیان کرد: این پیروزی نشان داد که تأکید امام و رهبری مبنی بر دفاع‌از حق مظلوم به صورتی خارق العاده در حال تحقق است.

وی با تأکید بر اینکه پیروزی جبهه مقاومت تنها در سایه وحدت و انسجام به وقوع پیوست خاطرنشان کرد: پیروزی این جبهه بر تروریسم و بر توطئه جهان استکبار بود که می‌خواست خاورمیانه را در چنگ خود داشته باشد اما اکنون شرایط به‌ گونه‌ای پیش می‌رود که تمام نقشه‌های دشمنان با وحدت و انسجام با شکست مواجه خواهد شد.

امینی‌فرد در پایان با بیان اینکه این پیروزی کاملأ منبعث شده از تفکر جهادی و انقلاب اسلامی است تصریح کرد: سردار سلیمانی تنها یک شخصیت نظامی نیست بلکه یک شخصیت انقلابی در جهان اسلام است که توانست نقش تاریخی در پیروی از ولایت ایفا کند./831/ت302/ب1

ارسال نظرات