۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۵۴۰۱۵۵
آیت الله سلیمانی:

بسیج امید ملت در مقابله با استکبار است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بسیج را سبب وحدت، تجلی خدمت و امید ملت در مقابله با استکبار توصیف کرد و گفت: ایجاد این هسته مقاومت، نشان دیگری از عمق و ژرف اندیشی امام امت دارد.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان که در مصلی قدس زاهدان برگزار شد گفت: دوراندیشی امام امت در پی تأسیس بسیج در عمر ۱۰ ماهگی انقلاب در آن روزها برای همگان روشن نبود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز که انقلاب اسلامی در دهه چهارم خود است و نظام ما مقتدرترین نظام منطقه است زیرکی و هوشمندی امام نسبت به تشکیل بسیچ برای همه آشکار شده است.

وی تشکیل بسیچ را مبدأ حرکت انقلابی در حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن دانست و بیان کرد: بسیج دارای معنایی عظیم است که دنیایی از حماسه را در دل هر مستضعف می‌نشاند و ثمره آن در همه جا مشخص است.

آیت الله سلیمانی بسیج را سبب وحدت، تجلی خدمت و امید ملت در مقابله با استکبار توصیف کرد و ابراز داشت: ایجاد این هسته مقاومت، نشان دیگری از عمق و ژرف اندیشی امام امت دارد.

وی با اشاره به نقش بسیجیان در دفاع مقدس عنوان کرد: آنان در جنگ تحمیلی نقشی حساس داشتند و امروز هم شانه ستبرشان زیر لوای رهبری انقلاب استوارانه می‌درخشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر بسیجیان نبودند ارتش بعثی عراق اکنون در استان های غربی ما بود و ابرقدرت‌های دنیا در حمایت از صدام تکریتی بلاها بر سر نظام ما می‌آوردند.

وی بسیجیان را وارثان و صالحان زمین و سپیدرویان فردای قیامت معرفی و تصریح کرد: بسیج یعنی منشأ برکت، کانون خدمت و امید ملت که نیروی توانمند جوشان و خروشان بی پایان برخاسته از ملت است و این بسیجیان هستند اقتدار را نصیب نظام ما کردند.

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه بسیج یک فرد و گروه نیست اظهار داشت: بسیج یک تفکر است که در دل ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، دانشگاه‌ها، حوزه‌ها و تمام مردم ریشه دارد.

وی با تأکید بر اینکه بسیج محبوس در ایران نیست اذعان داشت: امروز اگر حزب الله، حماس و حشدالشعبی می‌درخشند به برکت تفکر بسیجی است؛ ریشه کن شدن داعش صرفا به دعا نبود بلکه بسیج با تفکر خود در میدان عمل ظاهر شد و آن را نابود کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اطاعت از ولایت، حفظ وحدت، درد امت، بالا بودن بصیرت مسجدمحوری و قرآن شناسی باید در بسیج تجلی داشته باشد چرا که بسیج شجره طیبه‌ای است که در میان همه آحاد جامعه گسترده است و باید قدردان بسیج و تفکر بسیجی باشیم./831/پ202/ب1

ارسال نظرات