۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۵۴۰۱۳۴
مسؤول بسیج رسانه قم خبرداد؛

سومین جشنواره رسانه ای ابوذر ویژه خبرنگاران قم برگزار می شود

تناور از برگزاری سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم در هفت محور در قالب های عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند و کلیپ خبرداد.
بسیج رسانه بسیج رسانه

عبدالمجید تناور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ‌از برگزاری سومین جشنواره رسانه ای ابوذر از سوی سازمان بسیج رسانه در استان قم همراه با جوایز نفیس خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در محورهای مختلف برگزار می شود.

مسؤول بسیج رسانه قم افزود: محورهای اصلی این جشنواره «تولید ملی و اقتصاد مقاومتی»، «شناخت دشمن»، «مبارزه با تروریسم»، «آزاد اندیشی»، «مبارزه با آسیب های اجتماعی»، «اقدام انقلابی» و «مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه» خواهد بود.

وی با بیان این که مهلت ارسال آثار تا 20 آذرماه خواهد بود، عنوان داشت: قالب های ارسال آثار نیز عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند و کلیپ است و علاقه مندان می توانند در قالب های یادشده بهترین آثار خود را برای بسیج رسانه استان قم ارسال کنند.

تناور خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای ارسال آثار ابتدا می بایست به سایت بسیج رسانه استان قم به آدرس www.brasaneqom.ir  مراجعه کرده و پس از ثبت نام، اقدام به ارسال آثار خود از طریق شبکه اجتماعی سروش و عضویت در کانال جشنواره کنند.

وی در ادامه با اشاره به شرایط ارسال آثار عنوان کرد: آثاری که به دبیرخانه جشنواره ارسال می شود می بایست دریکی از رسانه های استان اعم از سایت، خبرگزاری یا کانال های خبری منتشر شده باشد و بازه انتشار از دی ماه 95 تا 20 آذر 96 باشد.

مسؤول بسیج رسانه در پایان با بیان این که هر فرد می تواند در دو محور شرکت کرده و در هر محور سه اثر ارسال کند، عنوان کرد: آدرس کانال جشنواره در پیام رسان سروش @abozarfestival و آدرس ایمیل جشنواره نیز festival@brasaneqom.ir است و علاقه مندان می بایست پس از ارسال اثر، پاسخ دریافت کنند./1330/ت۳۰۲/ج

 

ارسال نظرات