۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۵۴۰۱۰۱
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

پیروزی‌های جبهه مقاومت حاصل تفکر انقلابی است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره نقش ایثارگری مدافعان حرم و اشاعه فرهنگ عاشورایی در شکست داعش و اندیشه تکفیری، گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت حاصل تفکر انقلابی است.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی بعد از ظهر شنبه در دیدار با رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه پیروزی محور مقاومت بر استکبار که در منطقه با ایجاد مزاحمت به دنبال اهداف شوم خود بودند را مدیون نیروهای انقلابی هستیم، ابراز داشت: این مزد فداکاری های مدافعان حرم و عزاداری های خالصانه برای سالار شهیدان و همایش عظیم پیاده روی اربعین بود.

وی افزود: نیروی انتظامی در غم و شادی شریک مردم است و این همدلی را در بحث رسیدگی به زلزله زدگان کرمانشاه به وضوح می توان مشاهده کرد که حضور مؤثر پلیس و نیروهای امدادی توانست مرهمی بر دل هموطنان داغدیده باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه ماموران ناجا باید در خط و راه ولایت فقیه حرکت کنند، ابراز داشت: پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی ملت ایران در هر آزمون از ابتدای انقلاب تا کنون بوده است لذا باید با وحدت و انسجام در راه حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام کوشا باشیم.

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: امروز دشمن با هر حربه ای برای فرپاشی امت اسلامی استفاده می کند لذا باید با همدلی و اتحاد، استکبار را از رسیدن به اهداف شوم مایوس کنیم که نیروهای انتظامی و نظامی در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند./977/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات