۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۵۴۰۱۰۰
با تأکید بر نقد دیدگاه وهابیت؛

ابعاد شرک بت پرستان معاصر ظهور اسلام در قرآن بررسی می‌شود

کرسی ترویجی و نقد ایده علمی «ابعاد شرک بت پرستان معاصر ظهور اسلام در قرآن با تأکید بر نقد دیدگاه وهابیت» ۹ آذرماه در قم برگزار می شود.
کرسی ترویجی «ابعاد شرکت بت پرستان معاصر ظهور اسلام در قران با تأکید بر نقد دیدگاه وهابیت»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کرسی ترویجی عرضه و نقد ایده علمی کرسی ترویجی «ابعاد شرک بت پرستان معاصر ظهور اسلام در قران با تأکید بر نقد دیدگاه وهابیت» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی خراسانی، ارائه کننده و حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی ناقد این کرسی ترویجی خواهند بود؛ دبیر علمی این کرسی نیز برعهده حجت الاسلام لطف الله خراسانی است.

زمان و مکان برگزاری کرسی ترویجی «ابعاد شرک بت پرستان معاصر ظهور اسلام در قرآن با تأکید بر نقد دیدگاه وهابیت» پنجشنبه 9 آذرماه 96 ساعت 10 صبح در تالار شیخ طبرسی واقع در قم، ابتدای خیابان معلم، پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن است.

شایان ذکر است که این کرسی ترویجی به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و مرکز همکاری های علمی و بین المللی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی نقد و مناظره شورای عالی انقلاب اسلامی برگزار می شود./۸۲۲/ت۳۰۳/ی

ارسال نظرات