۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۵۴۰۰۹۶
فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح:

تفکر بسیج جهان اسلام را حرکت می‌دهد

سردار اثباتی با بیان اینکه تفکر بسیج است که جهان اسلام را حرکت می‌دهد ، گفت: نظام بسیجی باید در دولت، قوه قضاییه، مقننه، رسانه و فضای مجازی حضور فعال داشته باشد.
سردار اثباتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار بهروز اثباتی فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح در مراسمی که بعد از نماز مغرب در مسجد جامع امام سجاد(ع) برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام حسن عسکری(ع)، گفت: مقام معظم رهبری در سفر اخیر خود به استان زلزله زده کرمانشاه یک تئوری را مطرح کردند که بسیجی‌ها با آن آشنا هستند، ایشان فرمودند انقلاب ما انقلاب با برنامه‌ای است که دارای ۵ مرحله است و حتماً باید این ۵ مرحله را طی کند تا به نتیجه برسد.

وی افزود: مرحله اول ایجاد انقلاب اسلامی مرحله دوم نظام اسلامی یا نظام‌سازی اسلامی مرحله سوم دولت سازی انقلاب اسلامی مرحله چهارم جامعه سازی انقلاب و پنجم تمدن سازی انقلاب اسلامی است.

فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح ابراز داشت: این 5 مرحله نقشه راه انقلاب اسلامی است که مرحله اول آن به دست امام راحل و پیروان راه ایشان شکل گرفت و مرحله دوم، ایجاد نظام‌هایی مانند کمیته امداد، سپاه پاسداران، بسیج و... بود که امام خمینی(ره) آنها را ایجاد کردند و وجود نازنین مقام معظم رهبری آنها را پرورش دادند.

حکومت اسلامی باید با مدل فرهنگی نظام بسیج شکل دهی شود

وی در ادامه اظهار داشت: مرحله سوم مرحله‌‌ای است که در آن قرار داریم و در آن همه نهادها از جمله بسیج مسؤول و موظف هستند. حکومت اسلامی باید با مدل فرهنگی نظام بسیج شکل دهی شود و تمام قوا اعم از مجریه، مقننه، قضاییه، نیروهای مسلح و نظام رسانه‌ای باید با فرهنگ بسیجی شکل بگیرند.

سردار اثباتی بیان داشت: در بسیاری از مسائل نگاه بسیجی و غیر بسیجی کاملاً واضح است، به طور مثال برخی از فیلم‌هایی که در صدا و سیما ساخته می‌شود، دقیقاً ضربه زننده به انقلاب است اما در کنار همین فیلم‌ها در صدا و سیما بسیجی‌هایی هستند که با ساختن بعضی فیلم‌ها افتخار کل جهان اسلام هستند.

وی با بیان اینکه دنیای امروز به قدرت و نظام تفکر بسیجی اتکا می‌کند، گفت: بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس مدل‌هایی ساخته‌اند که در سنگرهای زینبیون، حیدریون و فاطمیون هنوز همان مدل‌ها الگو و نمونه هستند.

لوکوموتیو بسیج است که جهان اسلام را حرکت می‌دهد

فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: بسیجیان ما در دفاع از مردم کشور عراق، در مقابل پیش‌مرگهای همان کشور ایستادند و امروز این اتفاق، جهانی شده است، این یعنی نظام سازی انقلاب اسلامی؛ این نظام باید در دولت، قوه قضاییه، مقننه، رسانه و فضای مجازی حضور داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این یک کار فرهنگی است که باید برای آن تلاش کرد، یعنی بسیجی باید در میدان بماند. امروز لوکوموتیو بسیج است که جهان اسلام را حرکت می‌دهد و این مهمترین نقش بسیجی‌هاست./966/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات