۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۵۴۰۰۶۸
آیت الله موسوی اصفهانی:

ساماندهی فرهنگ رسالت اصلی نیروهای انقلابی و بسیجی است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که بسیج می تواند مسایل فرهنگی جامعه را به احسن وجه ساماندهی کند، گفت: بسیجیان باید در چارچوب‌هایی که رهبر معظم انقلاب در قالب آتش به اختیار مطرح کرده اند فرهنگ جهادی و دینی را احیا کنند.
آیت الله موسوی اصفهانی

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبر نگار خبرگزاری رسا در همدان گفت: بسیج شجره طیبه ای است که امام خمینی(ره) با دور اندیشی این نهال پر بار را اول انقلاب کاشت.

وی تصریح کرد: نهال بسیج در اول انقلاب اسلامی و همچنین 8 سال دفاع مقدس به ثمر نشست و کار به جایی رسید که این نیروی مردم بنیان توانست فتنه 88 را که توسط دشمنان طراحی شده بود خنثی کند.

نماینده مردم همدان در خبرگان رهبری اظهار داشت: در حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی مردم ایران به جز عده کمی همه بسیجی اند، درست است که به صورت رسمی در پایگاه های بسیج عضو نیستند ولی تفکر بسیجی در ذهن ملت ایران نقش بسته است.

وی در ادامه افزود: فعالیت نیروی مردمی بسیج مستضعفین در کنار ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده اند که در حال حاضر امنیت ایران اسلامی نه فقط  در منطقه بلکه در سراسر دنیا کم نظیر است.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل به کشور منطقه صادر شده است و کشور های اسلامی به این مساله رسیده اند که با استفاده از تفکر بینانگذار انقلاب اسلامی می توانند شر استکبار جهانی را از بین ببرند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه های بسیج مستضعفین رویکرد استکبار ستیزی این نهاد مردمی است.

مدیر حوزه علمیه همدان بیان داشت: فرهنگ استکبار ستیزی یک فرهنگ الهی، اسلامی، قرآنی و آسمانی است که امام خمینی(ره) با فرمان تشکیل بسیج مستضعفین این فرهنگ آسمانی را در جهان اسلام نمایان کرد.

وی در ادامه افزود: پیامبران الهی با جنگ با فرعون، نمرود، ابوجهل و ابولهب ها به ما آموزش استکبار ستیزی را داده اند از این رو باید مسلمانان با فرهنگ پیامبران الهی که امروز تحت عنوان بسیج مستضعفین در حال فعالیت است جامعه اسلامی را به سمت نصرت که ظهور منجی عالم بشریت است هدایت کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان بیان داشت: بسیج می تواند مسایل فرهنگی را جامعه به احسن وجه سامان دهی کند، بسیجیان باید در چارچوب‌هایی که رهبر معظم انقلاب در قالب آتش به اختیار مطرح کرده اند فرهنگ جهادی و دینی را احیا کنند، مدیران و مسؤولان دولتی هم باید با تفکر انقلابی و بسیجی گری جلوی چپاول بیت المال و حقوق های نجومی را بگیرند./979/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات