۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۵۳۹۹۵۹
مدیر مدرسه علمیه آیت الله آخوند:

تفکر بسیج تنها راه مقابله با استکبار جهانی است

حجت الاسلام خزایی گفت: تفکر بسیجی یعنی تفکری که از مادیات فاصله گرفته است و در راستای نهادینه کردن فرهنگ دینی از هر قشری با اقدامی جهادی به فعالیت خود می پردازد.
محمد جواد خزایی

حجت الاسلام محمد جواد خزایی مدیر مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان بیان داشت: بعد فرهنگی و اجتماعی بسیج باید تقویت شود.

وی تصریح کرد: از آنجایی که در اوایل انقلاب ایران با بحران جنگ مواجه شد به همین سببب بیش ترین فعالیت بسیجیان به دفاع از مرزهای کشور اختصاص یافت اما هدف اصلی بسیج فعالیت فرهنگی و اجتماعی است.

حجت الاسلام خزایی با اشاره به تفکر عمیق امام خمینی(ره) درباره بسیج مستضعفین مطرح کرد: امام خمینی(ره) با طرح نیروی انقلابی بسیج، کار جهادی را در میان اقشار مختلف جامعه اسلامی نهادینه کرد.

وی در ادامه افزود: تفکر بسیجی یعنی تفکری که از مادیات فاصله گرفته است و در راستای نهادینه کردن فرهنگ دینی از هر قشری با اقدامی جهادی به فعالیت خود می پردازد.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) با اشاره به فعالیت بسیجیان در مناطق زلزله دیده گفت: تا کنون بسیجیان بدون هیچ چشم داشتی در همه عرصه های فرهنگی و اجتماعی حاضر شده اند.

وی در ادامه افزود: کشور های مسلمان همچون عراق و سوریه و لبنان بعد از سال ها به تفکر امام خمینی(ره) درباره بسیج رسیده و بسیج مردمی را  تنها راه پیروزی در مقابل مستکبران قلمداد کردند.

 حجت الاسلام خزایی در پایان یادآور شد: در حال حاضر که تهاجم فرهنگی و فضای مجازی در حال اسلام هراسی و تبلیغ مادی گرایی هستند تنها امید کشور در مقابله با این هجمه ها احیای تفکر بسیجی و کار جهادی است که این تفکر باید در مرحله نخست از رده های بالایی نظام و دولت شروع شود./۹۷۹/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات