۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۵۳۹۹۳۸
همراه با افتتاح پایگاه بسیج شهید حاجی زاده؛

ویژه برنامه نهضت روشنگری در قم برگزار شد

ویژه برنامه نهضت روشنگری با حضور جمعی از پاسداران استان قم و با سخنرانی حجت الاسلام الیاسی برگزار شد.
روشنگری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ویژه برنامه نهضت روشنگری و افتتاحیه پایگاه بسیج شهید عباس حاجی زاده شامگاه جمعه در حسینیه اباعبدالله خیابان پانزده خرداد قم برگزار شد.

حجت الاسلام هادی الیاسی مبلغ و پژوهشگر حوزوی در این همایش  با اشاره به این که بسیج حقیقتا یک شجره طیبه است، اظهار داشت: همین بسیج در سوریه و عراق به وجود آمد که توانست ریشه داعش را بکند و این راه باید بدانیم که در پیروزی جبهه مقاومت مدیون خون شهدا هستیم.

وی افزود: البته همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند شکرگذاری واقعی ما زمانی که در روی زمین اثری از رژیم صهیونیستی و آل سعود باقی نماند و پایگاه های بسیج و هیأت های حسینی زمینه را برای این مسأله آمده می کند، چرا که جوان در این جلسات با روش و منش امام حسین(ع) آشنا می شود.

مبلغ حوزوی با بیان این که جلسات اهل بیت(ع) زمینه را برای پیوند اهداف امام حسین(ع) با دفاع از اسلام ناب آماده می کند، عنوان داشت: انشاءالله روزی فرا برسد که بعد از پیاده روی اربعین از نجف به کربلا، از مدینه به سمت خانه خدا بدون حضور آل سعود خبیث پیاده روی کنیم.

یادآور می شود، در این مراسم شخصیت هایی حضور داشتند که از این میان می توان به سرهنگ بیطرفان معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم اشاره کرد که وی نیز در بخشی از این مراسم با اشاره به این که پیروزی ما در جنگ مرهون داشتن شجره مبارکه بسیج بود، عنوان کرد: امروز نیز هرچه داریم از بسیج است.

در بخش دیگری از این مراسم نیز محمدجواد احمدی مداح اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی پرداخت و اشعاری در مورد پیروزی قطعی جبهه مقاومت برکفر و تکفیر خواند.

گفتنی است، در این مراسم محمود مسگری عضو شورای شهر قم، حاج احمد بیطرفان معاون اسبق سیاسی و امنیتی استاندار قم، سرهنگ مهربان معاون هماهنگ کننده سپاه، حجت الاسلام محمد جواد زمانی شاعر آیینی و جمعی از پاسداران و بسیجیان حضور داشتند./1330/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات