۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۵۳۹۹۳۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

بسیج حافظ امنیت کشور است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بسیج را حافظ امینت خواند و گفت: این نهاد مردمی در پاسداری از کشور در برابر آسیب های دشمن وظایف مهمی بر دوش دارد که به خوبی ایفای نقش می کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از بسیج به عنوان شجره طیبه یاد کرد و بیان داشت: این نهاد مردمی در دوران جنگ تحمیلی که کیان اسلامی در خطر تهاجم دشمن بود، شکل گرفت.

وی با بیان اینکه نمود بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که از سوی امام خمینی(ره) تشکیل شد، افزود: امروز بسیج یادگار امام راحل و دوران جنگ بوده که ریشه دوانیده و در زمینه های مختلف اثرگذار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه حفظ امنیت و پاسداری از کیان کشور در برابر آسیب های دشمن از وظایف مهم بسیج است، تصریح کرد: بسیج فقط مختص به شاخه نظامی نیست.

وی در ادامه یادآور شد: امروز بسیج به خوبی گسترش پیدا کرده و از مرزها فراتر رفته است، شاهد هستیم که در عراق، یمن، سوریه و افغانستان نیروهای مردمی در قالب بسیج و به نام های مختلف در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به افتخارآفرینی بسیج در دیگر کشورها بیان داشت: امروز بزرگ ترین افتخار بسیج ریشه کن کردن و نابودی گروه های تکفیری داعش است و شکست داعش بزرگ ترین افتخار است.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج افزون بر بحث نظامی در عرصه سازندگی نیز برای خدمت به نظام و مردم به خوبی وارد میدان شده است، افزود: امروز نیروهای بسیجی با روحیه جهادی در مناطق محروم و در زلزله اخیر کرمانشاه به یاری محرومان و آسیب دیدگان شتافتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان نقش آفرینی و موفقیت نیروهای بسیجی در عرصه علم و صنعت، فناوری و دیگر زمینه ها را از کارکردهای مهم بسیج خواند و یادآور شد: امروزه روحیه بسیجی به خوبی در دانشگاه ها، آموزش و پرورش، ادارات و کارخانجات ترزیق شود.

وی تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب و نظام و پیشرفت کشور نیازمند همت والایی هستیم، باید افرا متعهد و کارآمد با تکیه بر روحیه جهادی در عرصه های مختلف وارد میدان شوند و در خدمت به مردم و جامعه نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه هرجا که جای پای بسیج کم رنگ است، شاهد ضعف هستیم، عنوان داشت: با بهره مندی از روحیه و تفکر بسیجی باید در راستای رشد و پیشرفت کشور گام برداریم و توطئه های دشمن در زمینه مختلف را با تبعیت از ولایت خنثی کرد./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات