۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۳۹۹۳۴
مدیر حوزه علمیه لرستان:

بسیج، تفکر و جریانی همیشه زنده است

مدیر حوزه علمیه لرستان از بسیج به عنوان تفکر و جریانی زنده یاد کرد که یادگار امام راحل است و گفت: تا زمانی که تفکر بسیجی در جریان است هیچ خطری نظام و انقلاب اسلامی را تهدید نمی کند.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: بسیج شجره طیبه مبارکی است که نهال آن از سوی امام راحل در سال 59 کاشته شد و امروز این نهال تنومند شده و شاخ و برگ آن گسترده شده است.

وی با اشاره به اینکه در آن زمان شاید بسیاری از مردم با برکات و ثمرات بسیج آشنا نبودند، افزود: دید بلند و بصیرت الهی امام راحل با تأسیس بسیج مستضعفین موجب شد که همه مردم از برکات و ثمرات آن بهره مند شوند.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه بسیج امروز در گردنه های سخت نظام همچون دوران جنگ تحمیلی و دیگر زمینه ها نقش آفرین شد و همواره در صحنه حضوری چشمگیر دارد، عنوان داشت: مقابله با فتنه ها و ناهنجاری از برکات بسیج بود.

وی خاطرنشان کرد: بسیج به معنای واقعی یعنی همه دلسوزان نظام، کسانی که دل در گرو مکتب اهل بیت(ع) دارند و برای دفاع از ناموس، عزت، افتخار و سربلندی ایران، اسلام و مکتب اهل بیت(ع) در همه جا حاضر هستند و از ارزش های الهی پاسداری می کنند.

حجت الاسلام میناپور با اشاره به اینکه همه اقشار جامعه همچون کشاورز، معلم، استاد، طلبه، دانش آموز و مردم عادی بسیجی هستند، عنوان داشت: قشر بسیجی برای نظام دل می سوزاند و با تبعیت از ولایت قدم برمی دارد تا نظام را از گردنه های خطرناک همچون فتنه 88 حفظ کند.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج تفکر و جریانی زنده است، اظهار داشت: این تفکر عاشق اهل بیت(ع) و دلسوز مردم و انقلاب بوده و نیروهای بسیجی در هر موقعیتی جان بر کف حاضر می شوند تا بتوانند گره گشا باشند.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به تأسیس بسیج به فرمان امام راحل در پنجم آذر ماه سال 59 بیان داشت: سالروز تأسیس بسیج و گرامیداشت آن یادآور خاطره شیرین و با برکت نهال مبارک شجره طیبه است.

حجت الاسلام میناپور خاطرنشان کرد: تا بسیج و تفکر بسیجی وجود دارد، می توان در هر عرصه و زمینه ای پیروز میدان شد و هیچ خطری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی کند./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات