۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۵۳۹۹۲۲
آیت الله نوری همدانی:

برتری مقاومت دشمن را سرگردان کرده است

حضرت آیت الله نوری همدانی با گرامیداشت پیروزی رزمندگان اسلام و محو داعش، اظهار داشت: این پیروزی، آمریکا و صهیونیست و نوکران شان را سرگردان کرد؛ بنابراین دست به حرکات جنون آمیز می زنند.
درس خارج فقه حضرت آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، امروز در آغاز درس خارج فقه خود که با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه در مسجد اعظم قم برگزار شد، از حضور پرشور مردم و ارادتمندان مکتب اهل بیت علیهم السلام در ایام عزادای محرم و صفر به خصوص اربعین تشکر کرد.

وی افزود: در اربعین امسال مردم ایران و عراق توانستند به بهترین شکل این همایش بزرگ مذهبی را اداره کنند، در حالی که چشم دنیا خیره شده بود به چنین پیوندی که به برکت سید الشهدا علیه السلام اتفاق افتاد.

این مرجع تقلید تصریح کرد: بعضی از رسانه های بیگانه از پوشش چنین اجتماع عظیم خودداری کردند تا دنیا متوجه این حقیقت نشود؛ ولی غافل از این هستند که چراغ حق خاموش شدنی نیست.

پیروزی جبهه مقاومت برگرفته از اندیشه حسینی است

وی تاکید کرد: باید مناسبت های مذهبی چه ایام حزن چه ایام فرح و شادی اهلبیت علیهم السلام به بهترین وجه انجام شود چون هر کدام از این مناسبت ها تیری به قلب دشمن می زند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با گرامیداشت پیروزی رزمندگان اسلام و محو داعش، اظهار داشت: این پیروزی، آمریکا و صهیونیست و نوکران شان را سرگردان کرد؛ بنابراین دست به حرکات جنون آمیز می زنند، این پیروزی توسط رزمندگان اسلام در ایران و عراق و سوریه و لبنان همه به برکت اسلام و اهلبیت علیهم السلام و برگرفته از اندیشه حسینی است./۱۳۲۳/ ۲۰۴/ص

 

ارسال نظرات