۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۵۳۹۹۱۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

نابودی داعش به برکت وجود فرهنگ بسیج، جهاد و‌ مقاومت محقق شد

آیت الله سلیمانی گفت: مقاومت حشدالشعبی، ارتش سوریه، مدافعان حرم و فرماندهی مدبرانه سردار سلیمانی سبب شکست داعش شد.
آیت‌الله سلیمانی

آیت الله عباسعلی سلیمانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت با بیان اینکه در روایات موجوده یکی از درب‌های بهشت به نام «باب المجاهدین» نام‌گذاری شده گفت: در دین اسلام، عنوان جهاد جزء عناوین بسیار ارزشمند، والا و بلند مرتبه معارف به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: وقتی در ‌کشور یا امتی فرهنگ‌ جهاد ریشه داشته باشد این ملت در برابر دیگران سر تعظیم فرود نمی‌آورند و با عزّت و سربلندی زندگی می‌کند.

آیت الله سلیمانی با اشاره به فروپاشی پدیده شوم داعش در منطقه بیان‌ کرد: امروز شاهد فروپاشی نطفه متعفن داعش هستیم که این نابودی مرهون جهاد و ایستادگی فرزندان غیور اسلام، رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بسیج همگانی نیروهای مقاومت سبب نابودی داعش شد تأکید کرد: نیروهای مردمی عراق، سوریه و لبنان در کنار مدافعان حرم به هدایت و ‌فرماندهی سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی سبب نابودی داعش در منطقه شدند.

امام جمعه زاهدان دوران جنگ ‌تحمیلی را بهترین دوره برای فهم فریضه جهاد معرفی و عنوان کرد: ایران اسلامی از دوران دفاع مقدس بهترین شناخت را نسبت به فریضه الهی جهاد و مقاومت در برابر دشمنان دارد که اگر این فهم‌ و‌ شعور نبود قطعأ بخش عظیمی از اراضی ما زیر چکمه ظالمانه عناصر دردمنش غربی قرار داشت.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری نابودی داعش را به برکت وجود فرهنگ جهاد و‌ مقاومت دانست و افزود: سروران اسلام، فرزندان غیور این نظام، مردم شریف و مدافعان حرم هر کاری کردند که سردار بزرگوار حاج قاسم سلیمانی در گزارشی نوید ریشه کنی داعش را به محضر شریف رهبر معظم انقلاب برساند.

وی در ادامه ابراز داشت: اگر‌ مقاومت و ایستادگی حشد الشعبی، ارتش سوریه، مدافعان حرم، فاطمیون افغان، حزب الله لبنان، زینبیون پاکستان و همچنین نوع فرماندهی مدبرانه و عالمانه سردار سلیمانی نبود قطعأ به این زودی‌ها شاهد نابودی جریان تکفیری‌ها و داعش نبودیم.

آیت الله سلیمانی با تأکید بر اینکه تنها نظامی که توانست مرگ بر آمریکا را در شعار و عمل نشان دهد نظام‌ جمهوری اسلامی ایران است خاطرنشان کرد: تنها کشوری که توانسته مرگ بر آمریکا را در شعار و عمل نشان دهد و‌ نظام پوشالی استکبار را در هم‌ شکسته و تمام‌ توطئه‌ها از‌ جمله پدیده به وجود آوردن داعش را با رهنمود و هدایت پیامبرگونه رهبری و ‌ایثار فرزندان غیرتمند این بزرگوار در جهان اسلام خنثی کند، ایران اسلامی است.

امام‌ جمعه زاهدان در پایان با اشاره به نقش ارزنده نیروهای مردمی عراق «حشد الشعبی» تصریح ‌کرد: این سیستم مولود فتوای عالم ‌مجاهد حضرت آیت الله سیستانی است که تربیت شده انقلاب اسلامی، تابع فرامین رهبری و آموزش دیده جوانان ایرانی به فرماندهی سردار نامی سلیمانی است./831/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات