۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۳۹۸۱۹
امام جمعه الیگودرز تأکید کرد؛

مقابله با آسیب‌های فضای مجازی نیازمند روحیه جهادی

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه روحیه و تفکر بسیجی در هر زمینه ای راهگشا است، گفت: امروزه نیز با توجه به تهدیدهای فضای مجازی روحیه و تفکر بسیجی لازمه خنثی کردن این تهدیدها است.
امام جمعه الیگودرز

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده، امام جمعه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهمیت بسیج بیان داشت: امام راحل از بسیج به عنوان شجره طیبه یاد کرد و امروز می بینیم که این شجره طیبه روز به روز تنومند تر از گذشته می شود.

وی با اشاره به اینکه شجره طیبه بسیج نشأت گرفته از مکتب اهل بیت(ع) است، افزود: امروزه بسیج در بحث سازندگی، دفاعی، فرهنگی و اقتصادی به خوبی ایفای نقش می کند و همواره رو به رشد است.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به ثمرات و برکات بسیج عنوان داشت: امروزه شاهد هستیم که بسیج اثرات و ثمرات مبتی در جامعه بر جای گذاشته است و هرکجا مشکلی به وجود می آید، بسیج به موقع وارد میدان می شود.

وی کمک به زلزله زدگان اخیر کرمانشاه را از نمونه های فعالیت جهادی بسیجیان عنوان کرد و گفت: امروزه شاخ و برگ بسیج در جهان گسترش پیدا کرده کرده است و تشکیل بسیج مردمی در عراق، تیپ حیدریون، نیروهای مردمی در سوریه و لبنان، تیپ فاطمیون افغانستان و زینبیون پاکستان، انصارالله یمن که از اصل بسیج به وجود آمده و ثمرات آن کل منطقه را فرا گرفته است.

حجت الاسلام ارزنده با بیان اینکه نعمت های بسیج قابل شمارش نیست، افزود: تشکیل بسیج خدمتی به اسلام و جهان تشیع وارد ساخت و مهم ترین موفقیت بسیج نابودی داعش بود.

وی در ادامه با اشاره به حضور چشمگیر بسیجیان در پیاده روی اربعین حسینی که کار بزرگ فرهنگی، عبادی و سیاسی بود، عنوان داشت: بسیجیان در این زمینه به خوبی ایفای نقش کردند و در خدمت به زائران اربعین ایفای نقش کردند.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به فعالیت بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی اظهار داشت: امروز نیز بسیجیان باید در عرضه فضای مجازی همچون دیگر فضاها نقش آفرین باشند و با بصیرت بخشی بین نسل جوان تهدیدهای این فضا را خنثی کنند.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و وجود بسیج حفظ و حراست شده است، گفت: حضور بسیج و استفاده از ظرفیت و روحیه بسیجی در هر زمینه ای راه گشا است./9459/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات