۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۳۹۷۷۲
حجت الاسلام آزادی خواه مطرح کرد؛

بسیج پرچمدار امنیت و امداد اجتماعی

نمایند مردم همدان در مجلس گفت: نقش سرداران و بسیجی ها و پاسداران که عده زیادی از آن ها جز بازنشستگان بودند اما به دلیل حس مسئولیت پذیری به میدان نبرد آمده اند را در پیروزی اخیر نمی توان کتمان کرد.
احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس

حجت الاسلام احد آزادی خواه نمایند مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان بسیج را سازمانی مردمی توصیف کرد و گفت: بسیج نهادی است که از بطن انقلاب اسلامی سر بر آورده است و هدف اصلی آن پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: اصلی ترین هدف بسیج، زنده نگه داشتن آموزه های انقلاب اسلامی در جامعه است که نشات گرفته از آموزه های دین مبین اسلام است.

نمایند مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خدمت رسانی به هم نوعان را یکی از وظایف بسیج دانست و گفت: بسیج در تمام زمینه ها در خدمت رسانی به مردم با تمام قدرت حضور داشته است و همیشه در خط اول خدمت رسانی به ایفای نقش مشغول بوده است.

وی بسیج را همراه و یاور مردم دانست و گفت: بسیج نه تنها در سنگر مقاومت بلکه در خدمت رسانی در زمینه بهداشت، عمران و دفاع مقدس و در دیگر زمینه ها ثابت کرده است همیشه در کنار مردم بوده است و تا آنجا که در توانش است برای خدمت به مردم از هیچ کمکی دریغ نمی کند.

حجت الاسلام آزادی خواه خاطر نشان کرد: در هیچ زمانی بسیج چه در مقام عمل و چه در مقام شعار در مقابل مردم نبوده است و همیشه وفاداری خودش را به نظام و انقلاب ثابت کرده است.

وی به نام گذاری امام خمینی(ره) در خصوص بسیج اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) بسیج را شجره طیبه ای نامیدند که ریشه های آن مردم بودند و به تعبیر دیگری بسیج پایگاهی از جنس مردم برای خدمت رسانی به خود مردم است.

نمایند مردم همدان در مجلس شورای اسلامی مسئولیت پذیری را از شاخصه های مهم بسیج عنوان کرد و گفت: از دیگر دلایل ایجاد بسیج احیای حس مسئولیت پذیری در بین مردم و تشویق روحیه کمک و دستگیری است.

وی به لزوم توجه به نصایح و سخنان رهبری پرداخت و گفت: سال های قبل حضرت آقا فرمودند که من دیپلمات نیستم و من یک انقلابی هستم و در زمان عده ای به این سخنان اعتراض کردند اما امروز با گذشت زمان بصیرت رهبری مشخص شد.

حجت الاسلام آزادی خواه تصریح کرد: با وجود زحمات دیپلمات های ما متاسفانه بعد از گذشت چندین سال برجام نتوانست آن توسعه و آرامشی را که به دنبال آن بودیم برای ما به ارمغان بیاورد.

وی به حضور نیروهای بسیجی در جنگ با داعش اشاره کرد و گفت: نقش سرداران و بسیجی ها و پاسداران که عده زیادی از آن ها جز بازنشستگان بودند اما به دلیل حس مسئولیت پذیری به میدان نبرد آمده اند را در پیروزی اخیر نمی توان کتمان کرد.

نمایند مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمام ملت ها امروز به اقتدار جمهوری اسلامی و قدرت جوانان انقلابی ایران اذعان دارند و ایران را به عنوان یک قدرت برتر در دنیا عنوان می کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این پیروزی نتیجه همان روحیه انقلابی گری است که مقام معظم رهبری در صحبت های خودشان به آن اشاره کردند و این انقلابی بودن است که تضمین کننده امنیت در برابر ستمگران است./۹۷۹/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات