۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۵۳۹۷۳۱
آیت الله سبحانی در دیدار سردار غیب پرور:

وجود بسیج در همه جا نافع و مفید است

حضرت ‌آیت الله سبحانی گفت: کشورهای منطقه نیز با الگو برداری از بسیج توانستند پیروز شوند و همگان از امام امت الگو گرفتند.
حضور حضرت آیت الله سبحانی در همایش بزرگداشت حضرت آیت الله العظمی محمد هادی میلانی ره

به گزارش خبرگزاری رسا، آخرین دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت هفته بسیج با مراجع عظام تقلید در دفتر حضرت آیت الله سبحانی با این مرجع تقلید صورت پذیرفت.

حضرت آیت الله  سبحانی در مقدمه سخنان خود گفت : این روزها را از سویی به دلیل زلزله کرمانشاه و جان باختن جمعی از مردم عزیزمان سوگواریم و از سوی دیگر با پیروزیهای رزمندگان خوشحال هستیم.

وی سپاه و بسیج را بازوان اصلی انقلاب دانسته و تاکید کرد: این دو نهاد به عنوان یادگار ارزشمند امام قدرت نظام اسلامی می باشند.

این مرجع تقلید ادامه داد: بسیج باید در حوزه های مختلف از خدمت به مردم تا فعالیت های فرهنگی و... حضور داشته باشد که الحمدالله این فعالیت ها انجام می شود.

وی با اشاره به اقدامات بسیجیان تصریح کرد: وجود بسیج در همه جا نافع و مفید است که بایستی مسئولین به نیازمندیهای بسیج و تقویت آن توجه کنند.

حضرت آیت الله سبحانی در پایان عنوان کرد: کشورهای منطقه نیز با الگو برداری از بسیج توانستند پیروز شوند و همگان از امام امت الگو گرفتند./۱۳۲۳/ ۱۰۳/ص

ارسال نظرات