۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۵۳۹۵۳۰
آیت الله علوی گرگانی:

دشمنان برای آلوده کردن جوانان مؤمن کمر همت بسته اند

حضرت آیت الله علوی گرگانی دوران جوانی را ایامی بسیار مهم و حیاتی برشمرد و تأکید کرد که البته دشمنان برای آلوده ساختن این قشر از جامعه کمر همت بسته اند.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی عصر امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی(ره) تهران با اشاره به روایتی از لطف و عنایت ویژه خداوند به بندگان، اظهار داشت: همه باید بدانیم خدای بسیار عالمی داریم که بر همه چیز توانا و بینا است، البته کریم است و می بخشد.

استاد برجسته درس خارج حوزه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: این که می بینیم افراد اهل معرفت و کمال شب و روز ندارند و همیشه در عشق به پروردگار خود در حال ذوب شدن هستند به همین دلیل است که گویا خدا را پیشاپیش خود می بینند.

وی با اشاره به روایتی از امام علی(ع) ابراز داشت: فردی از ایشان سؤال کرد آیا خدا هم قابل دیدن است، ایشان در جواب فرمودند: «من هرگز خدایی را که نبینم نمی پرستم» مشخص است که منظور مولای متقیان دیدن با چشم سر نیست بلکه دین با چشم دل است، یعنی این که من بدانم در محضر خدای قادر متعال قرار دارم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در ادامه دوران جوانی را ایامی بسیار حساس و مهم خواند و تأکید کرد: در این دوران باید بسیار مراقب باشید، بر خدا توکل کنید و فریب زمانه را نخورید، چرا که در دنیای امروز آلودگی ها بسیار زیاد است و فرار از این مشکلات نیز کار آسانی نیست.

وی تصریح کرد: دشمنان دین برای خارج کردن جوانان مؤمن از مسیر خدا و اهل بیت(ع) کمر همت بسته اند، بنابراین شما باید بسیار مواظب باشید، قدر خودتان را بدانید و در خاطر داشته باشید که اگر دست یاری خدا و اهل بیت(ع) را پشت سر خود ببینید آینده درخشانی در انتظار شما خواهد بود./1330/202/ح

ارسال نظرات