۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۵۳۹۴۸۱
ولایتی:

آمریكا و اسرائیل سعی داشتند اسلام را با داعش معرفی كنند/ سردار سلیمانی مالك اشتر رهبری است

دبیركل مجمع جهانی بیداری اسلامی در مورد نقشه ها و طرح های آمریكا و اسرائیل برای معرفی اسلام، گفت: امروز آمریكا و اسرائیل در تلاش هستند تا اسلام را با داعش به دنیا معرفی كنند، این در حالی است كه روح اسلام از آنها بی زار بوده و داعش هیچ ارتباطی با اسلام ندارد.
مصاحبه با دکتر ولایتی در حاشیه اجلاس جهانی محبان اهلبیت (ع) و مسئله تکفیری ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی اکبر ولایتی دبیركل مجمع جهانی بیداری اسلامی در حاشیه برگزاری اجلاس جهانی محبان اهل بیت(ع) و مسأله تکفیری ها در جمع خبرنگاران گفت: این اجلاسی كه امروز شاهد آن هستیم برای اولین بار در تاریخ جهان اسلام رخ داده است و توانسته همه مذاهب و فرق مختلف اسلامی را که یکی از ارکان اعتقادی آنها محبت اهل بیت(ع) است در یک اجلاس دور هم جمع کند.

وی ادامه داد: هدف این اجلاس به طور مستقیم ترویج محبت اهل بیت(ع) است، در واقع با ترویج این فرهنگ به دنبال این هستیم كه به مقابله با کسانی برویم که محور اعمال شیطانی را دشمنی اهل بیت(ع) قرار داده اند.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی تأكید كرد: وهابیت به نوعی احیای جاهلیت قبل از اسلام است، آنها در آن زمان به دشمنی با پیامبر اكرم(ص) می پرداختند و در حال حاضر هم به دنبال دشمنی با پیروان اهل بیت(ع) هستند، وهابیون به جایی رسیدند كه فردی که محب اهل بیت(ع) باشد به صورت فجیع از بین می برند.

ولایتی یادآور شد: این اجلاس با پیروزی نهایی بر داعش و تروریست همراه شد، بنابراین امروز فرصت خوبی است كه علما و دانشمندان اسلام از فرق و مذاهب محتلف در این اجلاس در خصوص آینده اسلام و محبت اهل بیت(ع) به عنوان یك محور اصلی وحدت و مقابله با خشونت بحث و تبادل نظر کنند.

وی افزود: امروز آمریكا و اسرائیل در تلاش هستند تا اسلام را با داعش به دنیا معرفی كنند، این در حالی است كه روح اسلام از آنها بی زار بوده و داعش هیچ ارتباطی با اسلام ندارد.

دبیركل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پایان گفت: خوشبختانه در پیروزی بر تروریست شاهد رشادت های سردار سلیمانی بودیم، در واقع حاج قاسم مالك اشتر رهبری است و در راستای اهداف راهبردی مقام معظم رهبری تلاش و مجاهدت می کند./٨١٦/۲۰۲/ح

ارسال نظرات