۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۵۳۹۴۶۵
درپی پیروزی محورهای مقاومت صورت گرفت؛

تبریک جداگانه آیت الله اراکی به رهبر انقلاب و سردار سلیمانی

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی پیروزی محورهای مقاومت اسلامی علیه توطئه ضد بشری داعش در منطقه جداگانه به رهبر انقلاب و قاسم سلمانی این پیروزی بزرگ را تبرک گفت.
آیت الله محسن اراکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محسن اراکی، دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی پیروزی محورهای مقاومت اسلامی علیه توطئه ضد بشری داعش در منطقه جداگانه به رهبر معظم انقلاب و سردار قاسم سلمانی این پیروزی بزرگ را تبرک گفت.

بر اساس این گزارش در تبریک آیت‌الله اراکی به رهبر معظم انقلاب چنین آمده است«محضر مبارک حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای  مدظله‌العالی؛ رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی

سلام‌علیکم و رحمه‌الله

 پیروزی بزرگ جبهه مقاومت علیه توطئه بزرگ داعش که از سوی دشمنان اسلام و بشریت تدارک دیده‌شده بود را به حضرت‌عالی که پرچم‌دار اصلی جبهه مقاومت هستید و به رزمندگان ایثارگری که با ایستادگی و رشادت و شجاعت کم‌نظیر این غده سرطانی را از پیکر جهان اسلام زدودند تبریک عرض می‌کنم.

بدون شک این پیروزی عظیم آغاز مرحله‌ای جدید در بیداری اسلامی و در راستای هم‌گرائی وحدت امت اسلامی است که امید است با تلاش مخلصان و متفکران و مصلحان جهان اسلام و تحت رهبری و زعامت آن رهبر عظیم الشان به جنبشی عظیم و وحدت‌آفرین تبدیل گردد و راه را برای شکل‌گیری امت واحده اسلامی هموار سازد.

از خدای متعال دوام نصرت و عزت آن رهبر عزیز را مسألت دارم.

 محسن اراکی

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی»

 همچنین آیت‌الله اراکی در پیامی جداگانه این پیروزی را چنین به سردار سلیمانی تبرک گفت.

 «سردار بزرگ اسلام برادر مجاهد و شجاع حضرت حاج قاسم سلیمانی مازال منتصراً

 سلام‌علیکم و رحمه‌الله

پیروزی بزرگ جبهه مقاومت را علیه توطئه بزرگ جهان استکبار که در غده سرطانی شجره خبیثه داعش جلوه‌گر بود به شما و به همه رزمندگان مدافع حرم و مجاهدان سوری و لبنانی و عراقی و پاکستانی و افغانستانی و به‌ویژه رزمندگان شجاع حزب‌الله لبنان تبریک عرض می‌کنم. این پیروزی آغاز جنبشی عظیم در جهت شکست نهایی جبهه استکبار و ریشه‌کن‌سازی توطئه‌های صهیونیسم و هم‌پیمانان منطقه‌ای آن‌هاست و زمینه‌ساز پیوند مستحکم ملت‌ها و جوامع اسلامی و مقدمه‌ای جهت شکل‌گیری امت واحده اسلامی است امید است خدای متعال این جهاد بزرگ را از شما و سایر رزمندگان مقاومت بپذیرد و نصرت و یاری‌اش بر جبهه مقاومت افزون فرماید.

 محسن اراکی

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی»/837/ ۱۰۳/ص

ارسال نظرات