۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۵۳۹۳۲۰
آیت الله خاتمی در گفت وگو با رسا:

هدایت داهیانه رهبر انقلاب پیروزی بر داعش را رقم زد

عضو خبرگان با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش، گفت: باید ملت‌ها به ویژه امت اسلامی به خداوند متعال توکل کنند و روی پای خود بایستند و لبه تیز هجمه خود را سمت دنیای استکبار قرار دهند.
آیت الله خاتمی

آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پایان عمر شجره خبیثه داعش، پیروزی مقاومت اسلامی بر داعش را دارای اثرات منطقه ای و بین المللی دانست و گفت: نباید تردید کرد که در این پیروزی ها نقش اول از آن رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب حتی برای نابودی غده سرطانی داعش و تروریست ها در برابر طعنه برخی از داخلی ها نیز تحمل و مقاومت کردند، در حال حاضر داعش در منطقه دولت ندارد اما قبل از این پیروزی بزرگ در عراق و شام پایگاه داشت.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که پایگاه های داعش کانون جنایت علیه بشریت بود، اظهار داشت: به فضل خداوند متعال این پیروزی حاصل شد اما کارهای وحشیانه و بزدلانه داعشی ها همانند همه گروه های تروریستی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این که محور مقاومت با محوریت ایران توانست کمر تروریست ها و اربابان آن ها را بشکند پیروزی بزرگی است، بشریت باید از رهبر معظم انقلاب، سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، ارتش و حشد الشعبی عراق، دولت سوریه و به صورت کلی از جبهه مقاومت تشکر کند که خطر بزرگ تروریست ها را از پیش روی بشریت برداشتند.

آیت الله خاتمی با تأکید بر این که طرف مقابل تروریست ها تنها مسلمانان و شیعیان نبودند، ابراز داشت: طرف این تروریست ها انسانیت بود که بی رحمانه می کشتند، شاهد بر این مطلب عملیات جنایتکارانه داعش در اروپا است؛ بنابراین تروریست ها علیه بشریت جنایت می کردند و مسأله دین مطرح نبود.

وی عنوان کرد: در مبارزه با داعش جریانی کاذبانه تحت عنوان ائتلاف ضد داعش وارد کار شد، این ائتلاف تحت عنوان ضد داعش از تروریست ها حمایت می کرد، این جریان در مناطق بمباران انجام می داد و داعشی ها ورود پیدا می کردند، این مسأله نشان می دهد که تروریست ها با دنیای استکبار هماهنگی داشتند.

عضو هیأت رییسه جامعه مدرسین، وحدت کشورهای مقاومت برای مبارزه با تروریسم را ائتلافی صادقانه و حقیقی خواند و خاطرنشان کرد: ائتلاف دولت عراق و حشد الشعبی، دولت سوریه و کمک های مستشاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سبب پیروزی بر تروریست ها شد.

وی اضافه کرد: محور مقاومت به ویژه جمهوری اسلامی ایران صادقانه وارد میدان شدند و خداوند متعال پاداش این حرکت صادقانه را داد، امیرمؤمنان فرمودند وقتی خداوند صداقت ما را دید پیروزی را بر ما فرو فرستاد و ذلت را نصیب دشمنان کرد.

آیت الله خاتمی، هوشیاری درباره توطئه های پیش روی استکبار جهانی را امری ضروری دانست و گفت: به اعتراف خود آمریکایی ها، وزیر خارجه آمریکا در تولید جریان سرطانی ضد بشریت داعش نقش اول را داشته است.

وی افزود: آمریکا و هم پیمانان آن تنها منافع شخصی خود را دنبال می کنند و برای تأمین منافع خود دست به هر جنایتی می زنند، از این رو باید ملت ها به ویژه امت اسلامی به خداوند متعال توکل کنند و روی پای خود بایستند و لبه تیز هجمه خود را سمت دنیای استکبار قرار دهند چرا که با سقوط این آتش افروزان، آتش های تولید شده از سوی آن ها خاموش خواهد شد./1323/ ۳۰۱/ص

ارسال نظرات