۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۵۳۹۳۱۵
نماینده ولی فقیه در جهارمحال و بختیاری:

بازسازی مناطق زلزله زده اولویت مسؤولان باشد

امام جمعه شهرکرد گفت: همه کمک های امروز مردم و مسؤولان کشور باید به سمت کرمانشاه سرازیر شود؛ به یقین بازسازی مناطق زلزله زده از اولویت های امروز کشور است.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در جهارمحال و بختیاری، امشب در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر این استان که به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با اشاره به رشد منکرات در جامعه اظهار کرد: متأسفانه شرایط امروز کشور در تراز جمهوری اسلامی نیست، رشد منکرات در جامعه ما را از مسیر اصلی انقلاب خارج کرده است و این برازنده نظام اسلامی نیست.

وی با اشاره به اینکه ما نمی توانیم نسبت به رشد منکرات در جامعه بی تفاوت باشیم، خاطرنشان کرد: لباسی که ما بر تن کرده ایم لباس اصلاح جامعه و تقویت دین است؛ بنابراین نمی توانیم نسبت به رواج منکرات بی تفاوت باشیم، به یقین مورد توجه دادن ضایعاتی که گریبان گیر امروز کشور است رسالتی همگانی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

امام جمعه شهرکرد، تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی را از ضرورتها دانست و افزود: یکی از ضرورتهای امروز کشور سلامت دستگاه های اداری است و به یقین نقش این شورا در تضمین سلامت دستگاه های اجرایی و اداری غیرقابل انکار است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش کلیدی دستگاه های اجرایی در اصلاح و یا فساد جامعه تصریح کرد: به یقین شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه اجرایی چشم ستاد استانی است؛ باید این شورا فعال شود و در راستای اصلاح دستگاه های اجرایی وارد میدان عمل شود.

وی در ادامه به پیروزی سرافرازانه جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: پیروزی جبهه مقاومت در مقابل داعش یکی از بزرگترین معروفات امروز جامعه اسلامی است که باید همیشه در دستور کار مسؤولان نظام قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه تقویت جبهه مقاومت مهمترین رسالت امروز ما است، تصریح کرد: راز استحکام پایه های نظام در احیای امر به معروف و نهی از منکر است؛ باید به هر میزان که می توانیم امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه رواج دهیم تا فراگیر شود که متأسفانه تا امروز این مهم تحقق پیدا نکرده است.

امام جمعه شهرکرد، تقویت امور دینی را راهگشای مشکلات امروز کشور بیان کرد و ادامه داد: دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزشهای اسلامی در جامعه است و برای تحقق خواسته خود دست به هر اقدامی می زند؛ بنابراین باید با فراگیر کردن امر به معروف و نهی از منکر به تقویت امور دینی و اسلامی در جامعه کمک کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه را یکی دیگر از مهمترین معروفات امروز کشور بیان کرد و افزود: همه کمکهای امروز مردم و مسؤولان کشور باید به سمت کرمانشاه سرازیر شود؛ به یقین بازسازی مناطق زلزله زده از اولویتهای امروز کشور است که غفلت از آن سزاوار و برازنده نیست./9457/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات