۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۵۳۹۰۳۲
دبیر اجرایی جشنواره مدرسه عشق خبر داد؛

ارسال ۷۲ هزار اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره مدرسه عشق

مداحی گفت: با توجه به افزایش شگفت انگیز ارسال آثار به پنجمین جشنواره مدرسه عشق، به همین علت روند پالایش و داوری آثار به طول انجامیده و اختتامیه آن نیز با تأخیر برگزار خواهد شد.
مدرسه عشق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست خبری پنجمین جشنواره مدرسه عشق، ظهر امروز در مرکز تخصصی هنرهای بسیج برگزار شد.

احمد مداحی دبیر اجرایی جشنواره مدرسه عشق، ضمن عرض تسلیت به زلزله زدگان و مصیبت دیدگان استان کرمانشاه، درباره روند پنجمین جشنواره مدرسه عشق، گفت: پنجمین جشنواره تولیدات فرهنگی هنری بسیج با عنوان مدرسه عشق از مهر ماه سال گذشته آغاز شد و با فراخوانی که انجام شد تا پایان دی ماه، ۳۴۰۰ اثر به جشنواره سوم، ۱۲ هزار اثر به جشنواره چهارم و ۷۲ هزار اثر به جشنواره پنجم ارسال شد.

وی افزود: با توجه به افزایش شگفت انگیز ارسال آثار به پنجمین جشنواره مدرسه عشق، به همین علت روند پالایش و داوری آثار به طول انجامیده و اختتامیه آن نیز با تأخیر برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره مدرسه عشق ابراز داشت: از ۷۲ هزار اثر دریافت شده از سوی دبیرخانه جشنواره، حدود ۱۲ هزار اثر مرتبط با جشنواره نبودند و در مرحله اول پالایش آثار کنار گذاشته شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: ۳۳۴۱۸ اثر در حوزه تجسمی، ۲۰۰۱۶ در حوزه ایده ها و فعالیت های پایگاهی، ۱۷۰۶ اثر در حوزه هنرهای تصویری و نمایشی، ۲۲۹۳ اثر در حوزه نشر وکتاب و ۱۸۶۲ اثر در حوزه موسیقی و سرود به جشنواره پنجم مدرسه عشق ارسال شده‌اند.

مداحی بیان داشت: در کنار آثار مبتدی و جدید، آثار فاخری دیده می‌شود که داوری جشنواره را سخت می‌کند زیرا با تعداد آثاری مواجه هستیم که باید فضای استان‌های محدود نیز در آنها لحاظ شود تا آنها نیز بیشتر دیده شده و تقویت شوند.

دبیر اجرایی جشنواره مدرسه عشق در ادامه عنوان کرد: با توجه به ظرفیت استان‌ها و مناطق محروم تلاش شده تا به آثار توجه بیشتری شود‌ تا رقابت سالمی در بخش‌های مختلف جشنواره به وجود آید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از اهداف پنجمین جشنواره مدرسه عشق، آثار مناطق محروم و پایگاه‌های بسیج در سراسر کشور بوده که روند صعودی آثار ارسالی به جشنواره، به خودی خود از انگیزه‌های ادامه برگزاری این جشنواره بوده است./966/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات