۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۵۳۹۰۰۰
سردار غیب‌پرور:

خدمت به مردم افتخار بسیج است

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بقا و تعالی بسیج با حرکت در مسیر انقلاب میسر می‌شود، گفت: بسیجیان خادمان ملت و بیانگر مردم سالاری هستند.
غیب پرور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار غلام حسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین، امروز در مراسم تجدید میثاق هزاران تن از بسیجیان استان تهران که در حرم مطهر امام راحل برگزار شد، گفت: بقا و تعالی بسیج با حرکت در مسیر انقلاب میسر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز اول ربیع الاول آغاز هجرت پیامبر(ص) است، ابراز کرد: حرکت پیامبر(ص) حیات اسلام را تضمین کرد اگر پیامبر چنین کاری انجام نمی‌داد چیزی از اسلام باقی نمی‌ماند، بین حرکت امام راحل و حرکت رسول خدا(ص) مشترکاتی وجود دارد که ما به الگوپذیری خودمان از خط و مشی پیامبر(ص) در پیروزی انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امام راحل به ما یاد داد که حیات، نشاط و تعالی انقلاب در حرکت و تحول است، اظهار داشت: امروز رهبر معظم انقلاب نیز همان درس را به ما یادآور می‌شوند بنابراین بسیج زمانی می تواند به حرکت اثر گذار خود ادامه دهد که به حرکت در مسیر انقلاب معتقد باشد.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه ولایتمداری از شاخصه‌های مهم بسیج به شمار می‌رود، ابراز کرد: همه وجود بسیج به ولایتمدار بودن اوست اگر این امر را از او بگیرند دیگر چیزی برای بسیج باقی نخواهد ماند.

وی بصیرت و آگاهی را از ویژگی‌های مهم بسیجیان بیان کرد و گفت: یک بسیجی به خوبی می‌تواند اوضاع و شرایط را درک کند و در هنگام نیاز برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دست به قیام بزند همچنین از دیگر شاخصه‌های مهم بسیج دشمن شناسی و دشمن ستیزی اوست.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بسیجیان خادمان ملت و بیانگر مردم سالاری هستند و ما امروز در عمل این مهم را مشاهده می‌کنیم که بسیج به صورت داوطلبانه برای کمک رسانی به زلزله زدگان و آسیب دیدگان غرب از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و از ساعات اولیه حادثه در محل حاضر شد چرا که این افتخار بسیح است که به مردم خدمت کند.

سردار غیب پرور در پایان خاطرنشان کرد: امروز همه هم و غم دشمنان این است که اسلام را نابود کنند برهیمن اساس با اقدامات توطئه گرانه علیه انقلاب اسلامی این هدف را دنبال می‌کنند اما لازم است که دشمنان اسلام که سردمداران آنان آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد بدانند که مردم ما اهل فریب خوردن از دشمن نیستند و با پیروی از رهبر معظم انقلاب هرگز بدون کمترین هراسی به دشمنان نه می‌گویند./813/پ202/ب1

ارسال نظرات