۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۵۳۸۹۸۶
رسانه های امروز در یک نگاه؛

توهمی از جنس موشکی

ریشتر همدلی، بسیج الگوی بیرونی کارکرد درونی، شهامت عذرخواهی، سناریوی پساداعش در غرب آسیا، چرا مذاکره موشکی و منطقه‌ای نمی‌کنیم؟، برنامه موشکی ایران و توهم غربی‌ها، بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ریشتر همدلی، بسیج الگوی بیرونی کارکرد درونی، شهامت عذرخواهی، سناریوی پساداعش در غرب آسیا، چرا مذاکره موشکی و منطقه‌ای نمی‌کنیم؟، برنامه موشکی ایران و توهم غربی‌ها، بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که بیشتر به مسأله برنامه موشکی ایران و مواضع غرب نسبت به آن اشاره داشتند.

همانطور که پیش بینی می شد مبنی بر اینکه بعد از مسأله برجام کشورهای غربی دست از تحریم های ایران برنخواهند داشت و فشارها بر ایران ادامه خواهد داشت امروز به صورت علنی شاهد آن هستیم و بهانه دیگر آنها برنامه موشکی ایران است، به جرات می توان امروز به این مطلب اشاره کرد که هر چقدر به دشمنان باج دهی آنها گستاخ تر خواهند شد و طمع آنها بیشتر می شود.

از آنجایی که حدود ۷۵درصد انرژی جهان در منطقه خاورمیانه است و کشورهای مستکبر به این منطقه دندان تیز کردند ولی تنها مزاحم آنها کشور ایران است طبیعی است که یکی از اهداف آمریکایی ها خلع سلاح کردن ایران است و به هر طریقی که شده قصد دارند ایران را از توان قدرت دفاعی تضعیف کنند تا بتوانند به راحتی در این منطقه جولان دهند به همین خاطر است که بعد از متوقف کردن هسته ای ایران، برنامه موشکی ایران بهانه قرار دادند و پیشنهاد مذاکره آن را مطرح کردند که این فکر خام توهمی بیش نیست.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله زلزله کرمانشاه اشاره داشتند که در ادامه آنها را با هم می خوانیم.

ریشتر همدلی

روزنامه جام جم در یادداشتی نوشت: تلخی‌های زلزله یک روی سکه و روی دیگر آن ریشتر همدلی ایرانیان سراسر میهن اسلامی در امدادرسانی به مصیبت‌زدگان زلزله است.

ادامه مطلب...

بسیج الگوی بیرونی کارکرد درونی

روزنامه جوان نوشت:بسیج باید میدان‌دار عمل و سازندگی، تربیت دینی، بهبود آسیب‌های اجتماعی، رسیدگی به محرومین و مستضعفین و در یک کلمه مشغول گسترش نفوذ اجتماعی انقلاب اسلامی در بین توده‌ها باشد.

ادامه مطلب...

شهامت عذرخواهی

روزنامه صبح نو در سرمقاله امروز خود نوشت: حاشیه‌ها و فضای روانی پیرامون زلزله اخیر همچنان جاری است و البته تاحدی طبیعی است اما مدیریت کردن چنین فضایی و اجازه ندادن به سوءاستفاده گران و شایعه سازان، وظیفه مسوولان و رسانه‌های جمعی است.

ادامه مطلب...

سناریوی پساداعش در غرب آسیا

روزنامه حمایت نوشت: قطعاً آمریکایی‌ها و متحدین آن‌ها حاضر نیستند که شرایطی بادوام و باثبات با برتری و نقش‌آفرینی مقاومت در منطقه حاکم شود و به‌زعم خود به دنبال آن هستند که این نیروی تأثیرگذار را مجدداً درگیر و تضعیف کنند.

ادامه مطلب...

چرا مذاکره موشکی و منطقه‌ای نمی‌کنیم؟

روزنامه وطن امروز در یادداشتی نوشت: به چه دلیل ما فکر می‌کنیم در حالی که درباره برنامه کوچکی مثل هسته‌ای کارنامه آمریکا در عمل به تعهداتش فاجعه‌بار است، درباره مسأله بزرگ‌تر منطقه و موشکی، آمریکا کارنامه بهتری خواهد داشت؟

ادامه مطلب...

برنامه موشکی ایران و توهم غربی‌ها

روزنامه جوان نوشت: اگر غربی‌ها ملت ایران و مسؤولان کشورمان را به درستی می‌شناختند، بر مبنای توهمات به موضوع موشکی ایران ورود پیدا نمی‌کردند. از نظر ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی، تفاوت‌های اساسی بین موضوع هسته‌ای و برنامه موشکی وجود دارد.

ادامه مطلب...

بنیان‌گرایی نوبه‌نو

روزنامه رسالت در سرمقاله امروز خود نوشت: بخشی از مسیر حرفه‌ای سیاست این است که ارتباطی واقعی با مردم برقرار کنیم و به مردم خدمت برسانیم. هیچ کس بدون ارتباط با مردم و استفاده از بازخوردهای آنان برای توسعه، ایده و خط‌مشی سیاسی تلاش موفقی نخواهد داشت.

ادامه مطلب...

گفتنی است امروز می توان گفت جای شهدای مدافع حرم خالی است چرا که با آزادی البوکمال کار داعش طبق قولی که سردار سلیمانی داده بود در منطقه تمام شد و باقی مانده آنها به مناطق دورافتاده متواری شدند./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات