۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۳۸۹۸۰

نسخه الکترونیکی کتاب «مبانی نظری حکومت اسلامی، بررسی فقهی تطبیقی» منتشر شد

این کتاب نوشته آیت الله محمدمهدی آصفی است که به همت مؤسسه بوستان کتاب تهیه و در انتشارات این مؤسسه منتشر شده است.
کتاب «مبانی نظری حکومت اسلامی، بررسی فقهی تطبیقی»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «مبانی نظری حکومت اسلامی، بررسی فقهی تطبیقی» اظهار داشت: علامه محمد مهدی آصفی بروجردی نجفی از شمار شخصیت های انگشت شماری است که با برخورداری از جامعیت علمی و آراستگی به فضایل اخلاقی در هدایت جنبش های فکری، سیاسی و اصلاحی معاصر کشورهای اسلامی به ویژه عراق و ایران سهم بسزایی دارد.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: افزون بر این پیشتازی، کارنامه ای درخشان از تلاش علمی و اجتماعی به ویژه توجه به محرومان و مستضعفان، او را از معاصرانش ممتاز کرده است.

وی به معرفی کتاب «مبانی نظری حکومت اسلامی، بررسی فقهی تطبیقی» پرداخت و گفت: این کتاب نوشته آیت الله محمدمهدی آصفی است که به همت مؤسسه بوستان کتاب، تهیه و در انتشارات این مؤسسه منتشر شده است.

این کتاب با 487 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 140000 ریال در سال 1393 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل های اندروید و ویندوز به قیمت 35000 ریال منتشر کرده است.

علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./۸۲۲/ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات