۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۵۳۸۹۷۸
به مناسبت آغاز هفته بسیج؛

بسیجیان استان تهران با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند

بسیجیان استان تهران به مناسبت ۲۹ آبان سالروز آغاز هفته بسیج با حضور در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.
تجدید میثاق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بسیجیان استان تهران به مناسبت 29 آبان سالروز آغاز هفته بسیج پیش از ظهر امروز با حضور در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

در این مراسم سردار غلام حسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسؤولان و بسیجیان حضور داشتند که در بدو ورود با نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

در ادامه این مراسم سردار غیب پرور در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به امدادرسانی بسیج مستضعفین به مردم زلزله زده غرب کشور، گفت: نیروهای بسیج از همان ابتدای وقوع زلزله به صورت آتش به اختیار در منطقه حاضر و به کمک رسانی به آسیب دیدگان این حادثه پرداختند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص فعالیت واحد بسیج عمران، اظهار داشت: واحد عمران در اوج گمنامی در منظقه حاضر و با شناسایی 242 روستا کمک رسانی به این مناطق را ساماندهی کرد و تلاش دارد هر چه سریع‌تر به بازسازی منازل روستائیان اقدام کند./813/پ202/ب1

ارسال نظرات