۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۳۸۹۵۹
حجت الاسلام والمسلمین محمودی:

همیشه امام زمان را حاضر و ناظر بر اعمال خود بدانیم

سخنران و مبلغ مذهبی حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه باید همیشه امام زمان(عج) را حاضر و ناظر بر اعمال خود بدانیم، گفت: در تمام مشکلات باید از امام زمان(عج) استعانت بجوییم.
حجت الاسلام محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسن محمودی امروز در آخرین روز از مراسم عزاداری دهه پایانی صفر المظفر در دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه خاندانی پاک تر از محمد و آل محمد آفریده نشده است، گفت: دنیا عوض می شود و فرهنگ ها تغییر می کند اما اهل بیت(ع) هیچ گاه تغییر نمی کنند.

استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: در زمان پیامبر اکرم(ص) فساد فراوان و گسترده بود، اما ایشان نه تنها از این دنیای فاسد تأثیر نپذیرفتند، که فساد و رذائل اخلاقی را برطرف کردند.

وی با اشاره به نیازمندانی که امام زمان(عج) به آن ها کمک کرده است، تصریح کرد: فردی از اهل سنت در حال سفر بود و در مسیر، راه را گم کرد؛ هر چه از بزرگان مذهب خویش کمک خواهی کرد، نتیجه ای نداشت؛ به یاد مادر خود که شیعه بود افتاد و عرضه داشت، یا اباصالح(عج) اگر مرا کمک کنی، شیعه می شوم؛ طولی نگذشت که حضرت حجت(عج) به داد آن فرد رسیدند و او هم از مذهب سنی به شیعه گروید.

کارشناس و مبلغ مذهبی حوزه علمیه قم افزود: ما باید همیشه امام زمان(عج) را حاضر و ناظر بر اعمال خود بدانیم؛ امام حی و حاضر زمان ما، حضرت بقیة الله الاعظم(عج) است و در تمام مشکلات باید از ایشان استعانت بجوییم.         

حجت الاسلام والمسلمین محمودی در پایان تأکید کرد: منتظران حضرت حجت(عج) باید برای ظهور حضرتش دعا کنند و از هر گونه تلاش برای زمینه سازی ظهور و تعجیل در فرج آن حضرت دریغ نکنند./840/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات