۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۵۳۸۹۲۳

حضور رهبر انقلاب در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ساعتی پیش برای دیدار با مردم داغدار و مصیبت‌زده‌ی کرمانشاه، وارد مناطق زلزله‌زده‌ی این استان شدند.
رهبر انقلاب رهبر انقلاب


به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ساعتی پیش برای دیدار با مردم داغدار و  مصیبت‌زده‌ی کرمانشاه، وارد مناطق زلزله‌زده‌ی این استان شدند.

رهبر معظم انقلاب در جمع مردم سرپل ذهاب اظهار داشتند: من با یکایک دلهای داغدار شما همدردم. دوست داشتم در وقت بهتری در جمع مردم شما حاضر می شدیم.

ایشان افزودند: این نخستین باری نیست که چنین حوادثی برای مردم این منطقه پیش می آید. من در دوران جنگ تحمیلی هم در میان شما بودم. شما مردانگی و استقامت خود را در جنگ تحمیلی نشان دادید. امروز هم نشان بدهید.

حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه انسانهای دلاور و پهلوان می ایستند و حادثه را مغلوب خود می کنند، تصریح کرد:  این داغ و مصیبتی است که مردم ما در این منطقه حدود ۵۰۰ نفر از عزیران خود را از دست دادند. اما ببینید که مردم ایران چطور همه خودشان را کرمانشاه می دانند. مردم احساس می کنند که به کرمانشاه مدیونند.این حجم گسترده ای که هر کس به قدر وسع خودش کمک کرد.

ایشان ادامه دادند: مسئولین هم هر کدام در بخشهای مختلف تلاش کردند و اگر نبودند قطعا مشکلات بیشتری وجود داشت اما من قانع نیستم. روزگار بهتری ان شالله در انتظار مردم کرمانشاه است و ان شاالله خداوند فرصتی بدهد تا وقتی اینجا بیاییم که شهر آباد شده باشد. بهتر از قبل.

گفتنی است، رهبر معظم انقلاب در جلسه ای که چند روز پیش با حضور سران قوا درباره زلزله کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشتند: البتّه این حوادث، تأثیر دیگری که دارد این است که خون را در رگهای مجموعه‌ی جامعه‌ی اسلامی کشور به حرکت درمی‌آورد؛ همه را وادار میکند به حضور در صحنه‌های همیاری و محبّت و برادری که در این کشور وجود دارد. ما امیدواریم که ان‌شاءالله این حادثه بتواند، هم برای مردم عزیز، دلاور و مردم سرزمین پهلوان‌پرور کرمانشاه، شامل و حامل برکاتی باشد، و هم برای ملّت ایران و بخصوص مسئولین کشور -که برای آنها یک آزمایش الهی است- میدان ادای وظیفه و مسئولیّت باشد. /۹۱۷/ ۱۰۳/ص

ارسال نظرات