۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۵۳۸۹۱۸
آیت‌الله قرهی:

اقتدار نظامی ایران مرهون فرماندهی فرمانده کل قوا است

موسس مدرسه علمیه امام مهدی(عج) با تاکید بر اینکه اوج اقتدار نظامی ایران مرهون فرمانده کل قوا است، گفت: اگر سایر صنایع همچون صنعت نظامی از سوی رهبر معظم انقلاب اداره می‌شد امروز ما دچار مشکلات اقتصادی نبودیم.
آیت الله قرهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله رو‌ح‌الله قرهی موسس مدرسه علمیه امام مهدی(عج)، یکشنبه شب به مناسبت شهادت امام رضا(ع) در دانشگاه امام صادق(ع) به سخنرانی پرداخت و گفت: امام رضا(ع) فرمودند: اگر شیعیان از علوم و محاسن ما خبر داشتند قطعا از ما تبعیت می‌کردند.

وی با تاکید بر اینکه شیعیان باید مبلغ محاسن و علوم اهل بیت(ع) باشند، ابراز کرد: منشأ همه مشکلات جامعه اسلامی غفلت مسلمانان نسبت به جایگاه امام است اگر انقلاب اسلامی به پیروزی رسید به این سبب بود که همه جامعه امام و امت بودند.

موسس مدرسه علمیه امام مهدی(عج) با تاکید بر اینکه اطاعت از ولایت تمرینی برای لحظه ظهور امام زمان(عج) است، بیان داشت: عدم اطاعت مسلمانان از امام سبب شد که امام حسین(ع) را به قتلگاه ببرند بنابراین تبعیت و اطاعت از ولایت مانع قتل امام می‌شود.

آیت ‌الله قرهی با اشاره به اینکه علوم امامان معصوم(ع) بی‌نظیر است، ابراز کرد: روایت است سختی روزگار برای کسی است که ابزار کافی نداشته باشد؛ امروز رهبر معظم انقلاب که از اقتصاد مقاومتی سخن به میان می‌آورند به خاطر همین است که ما به خودکفایی برسیم.

وی افزود: در ادامه روایت آمده که محرومیت برای کسی است که در صنعت عقب مانده باشد؛ برای مثال ما در صنایع خودروسازی خیلی عقب هستیم با این حال که ما توانایی آن را داریم به اوج پیشرفت دست یابیم ولی چون نمی‌خواهیم پیشرفت نمی‌کنیم.

موسس مدرسه علمیه امام مهدی(عج) ادامه داد: البته اگر این صنعت نیز همانند صنعت نظامی از سوی رهبر اداره می‌شد به طور قطع پیشرفت چشم گیری که ما امروز در صنایع موشک سازی مشاهده می‌کنیم در صنایع خودرو سازی نیز مشاهده می‌کردیم اما اگر همین صنعت موشک سازی نیز دست دولت‌ها اداره می‌شد امروز ما نه تنها این صنعت را نداشتیم بلکه صدها بار دشمن به ما حمله نیز کرده بود.

آیت ‌الله قرهی با اشاره به اینکه امروز دشمن در منطقه با شکست روبرو شده و همین امر سبب خشم او شده است، گفت: تنها راه نابودی دشمن آن است که ما امام و امت شویم.

وی در ادامه روایت که توصیه شده مسلمانان باید از دشمنی با اهل معرفت پرهیز کنند، بیان داشت: صفحه سازی و به سخره گرفتن اهل معرفت از دسیسه‌های دشمن است اما در طرف مقابل هیئات مذهبی بهترین مکان برای تبلیغ علوم و معارف اهل بیت(ع) است./807/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
آیا آقای قرهی در قید حیات هستند ؟
0
0