۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۵۳۸۹۰۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

اقتدار ایران اسلامی به ایمان و قدرت نظامی است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان این که اقتدار ایران اسلامی به قدرت نظامی اش است، گفت: هدف دشمن از مذاکره موشکی، تضعیف توان موشکی بعد از برجام و از بین بردن فناوری هسته ای است.
سید محسن محمودی گلپیایگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی گلپایگانی امام جمعه موقت ورامین امشب در مراسم عزاداری دهه آخر صفر این شهرستان با یادآوری سبک زندگی اهل بیت، حضرت محمد(ص) را به بیان قرآن خلق عظیم دانست و گفت: پیامبر خدا در رفتار اجتماعی دارای اخلاق نیکو بود و با وجود ارتباط با خدا در امور اجتماعی از مردم مشورت می گرفت ولی امروز مشاهده می شود که مدیران ما در جامعه خود را بی نیاز از نظر دیگران می دانند.

وی اضافه کرد: پیامبر خدا با سعه صدر و رفتار اخلاقی سرنوشت جامعه اش را تغییر و تا آخرین لحظه عمرش تمام تلاش خود را برای هدایت امتش به کار بست.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین با یادآوری هدایت و روشنگری های مستمر پیامبر خدا در راستای معرفی عوامل گمراهی، ابراز کرد: ایشان بارها امت خدا را به تمسک به کتاب خدا و عترتش توصیه کرد و در نهایت این موارد را به عنوان امانت به امت خود سپرد اما متأسفانه پس از رحلت آن معصوم عده ای به دین خدا ظلمی کردند که تا امروز گریبانگیر مسلمانان است تا جایی که باعث شد امام حسین(ع) را به قربانگاه فرستاده شود.

وی در ادامه ریشه دار بودن انقلاب اسلامی در غدیر خم را مطرح کرد و افزود: امروز سبک زندگی اهل بیت از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین می شود تا جایی که بیداری اسلامی در حال فراگیر شدن در سراسر عالم است.

امام جمعه موقت ورامین به رفتار زیرکانه دشمن در قبال بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: استکبار در صدد نماینده، مدیر و روحانی کردن نفوذی ها برای تضعیف نظام اسلامی است چرا که معتقد است باید راه و روشش از زبان فرد مقبول در جامعه بیان شود.

وی با هشدار به اینکه امروز باید بیدار بود، روشنگری کرد و اجازه غریب ماندن به ولایت را نداد، اظهار داشت: حتی اگر رهبر دارای مقام عصمت باشد ولی خانه نشین شود جامعه اسلامی چندین سال به عقب می افتد.

حجت الاسلام محمودی در بخش دیگری از سخنان خود به مطرح کردن مذاکره موشکی از سوی برخی از روزنامه ها اشاره کرد و افزود: متأسفانه عده ای سهواً یا عمداً فریب دشمن را می خورند.

وی با ابراز اینکه امروز اقتدار ایران اسلامی به قدرت نظامی اش است، تصریح کرد: هدف دشمن از مذاکره موشکی، تضعیف توان موشکی بعد از برجام و از بین بردن فناوری هسته ای است و این روزنامه ها که امروز نقش پیاده نظام آنها را بازی می کنند بدانند که خلاف مصالح نظام حرکت می کنند و این از اثرات همان نفوذ است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان خطاب به کسانی که با وجود رهنمودهای رهبری بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا، اصرار بر مذاکره با غرب را دارند، تصریح کرد: مردم شهید پرور و ولایت مدار ایران تحت هیچ شرایطی دست از ولایت برنمیدارند و با پاسداری از ولایت اجازه نفوذ به بیگانگان را نخواهند داد./804/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات