۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۵۳۸۹۰۱
آیت الله فقیهی:

دولت به رفع نیازهای مردم اهتمام داشته باشد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امیدواریم که همه به ویژه دولت در مسیر خدمت به مردم موفق باشند و در رفع نیازهای آنان تلاش لازم را انجام دهند.
آیت الله فقیهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امشب در دیدار محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: دولت اسلامی تحت هدایت رهبر معظم انقلاب خوشبختانه در امدادرسانی و رسیدگی به آسیب دیدگان و نیازمندان تا حدودی موفق بوده است.

وی افزود: الحمدلله خوب عمل شده است، باید از دولت بابت فعالیت های خوبی که انجام دادند تشکر کرد، البته دولت باید به فعالیت خود در حمایت از آسیب دیدگان زلزله ادامه دهد و ما برای مردم و دولت آرزوی توفیق و موفیقت در این زمینه داریم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که کارهای انسان باید برای خدا باشد، اظهار داشت: هر چه کارهای انسان بیشتر رنگ خدایی داشته باشد ارزش بیشتری پیدا می کند، در کارها نباید سیاسی کاری انجام داد بلکه باید به وظیفه عمل کرد.

وی ادامه داد: باید فکر کنیم که جنبه معنوی حرکت ها و کارهایی که انجام می دهیم از جنبه مادی آن قوی تر باشد، اثر معنویت در کارها جاوید و پایدار است و انسان می تواند از آن ها بهره مند شود.

آیت الله فقیهی با بیان این که صرف فعالیت و کارهای مادی زودگذر است، ابراز داشت: انسان باید در کارها نظر خدایی داشته باشد، امیدواریم که همه به ویژه دولت در مسیر خدمت به مردم موفق باشد و در رفع نیازهای آنان تلاش لازم را انجام دهد.

وی سخنگوی دولت را دارای سابقه ای طولانی در مسؤولیت های گوناگون دانست و عنوان کرد: آقای نوبخت انسانی موفق و معتدل و پیرو رهبر انقلاب هستند و امیدواریم که در دولت و در خدمت به مردم موفق باشند./1323/۲۰۲/ح

ارسال نظرات