۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۵۳۸۸۹۸
آیت الله محقق داماد:

یارانه ها به فقرا و نیازمندان پرداخت شود/ دولت به قم توجه بیشتری داشته باشد

استاد حوزه علمیه گفت: باید به جای این که یارانه ها را به همه مردم بدهند، آن را به افراد نیازمند همانند مددجویان کمیته امداد و مراکز دیگر بدهند تا زندگی راحت تری داشته باشند نه این که همه از این پول بهره مند شوند و مشکلات ضعفا و فقرا باقی بماند.
محقق داماد و نوبخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در ادامه برنامه های خود در سفر به شهر مقدس قم و دیدار با مراجع تقلید و علما با آیت الله سید علی محقق داماد استاد حوزه علمیه قم دیدار و گفت وگو کرد.

بر اساس این گزارش، آیت الله محقق داماد با اشاره به  لزوم توجه ویژه به اقتصاد کشور و سامان دادن به آن، پرداخت بخشی از بدهی های دولت به مردم را امیدوارکننده توصیف کرد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به مشکلات بیمه ها و بیمارستان ها، مدیریت دولت برای پرداخت بدهی های بیمه ها را امری ضروری دانست.

آیت الله محقق داماد با اشاره به مشکلات کشور، از پرداخت یارانه ها به شکل فعلی انتقاد کرد و اظهار داشت: آقای رییس جمهور در مقطعی مسامحه کرد، در حالی که رییس جمهور باید توزیع یارانه ها به شکل فعلی را کلا قطع می کرد و تنها به مستضعفان می داد.

وی ادامه داد: باید به جای این که یارانه ها را به همه مردم بدهند، آن را به افراد نیازمند همانند مددجویان کمیته امداد و مراکز دیگر بدهند تا زندگی راحت تری داشته باشند نه این که همه از این پول بهره مند شوند و مشکلات ضعفا و فقرا باقی بماند.

آیت الله محقق داماد شهر مقدس قم را دارای جایگاه ویژه ملی و بین المللی دانست و ابراز داشت: دولت باید به قم توجه ویژه ای داشته باشد چرا که قم برای مسلمانان مرکزیت دارد و آبروی کل ایران است و باید جلوه خوبی داشته باشد.

همچنین رییس سازمان برنامه و بودجه در این دیدار با اشاره به مطالبات بیمارستان ها از بیمه ها، گفت: هزار و 200 میلیارد تومان از سوی دولت برای رفع این مشکل اختصاص داده شده است و مطالبات بیمارستان ها از سوی بیمه به زودی انجام می شود./1323/۲۰۲/ح

ارسال نظرات