۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۵۳۸۸۸۹
دبیر جامعه واعظین جهادی:

دفاع از اهل بیت در فضای مجازی، ماموریت روحانیت است

دبیر جامعه واعظین جهادی از روحانیان و طلاب خواست که در فضای مجازی در جنگ نرم تلاش مضاعف کنند و دفاع از اهل بیت را ماموریت این قشر در فضای مجازی دانست.
حجت‌الاسلام حسین علاءالدین، دبیر جامعه واعظین جهادی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، همایش طلاب و روحانیان شهرستان امیدیه با سخنرانی دبیر جامعه واعظین جهادی برگزار شد.

حجت الاسلام حسین علاءالدین، دبیر جامعه واعظین جهادی در این همایش ضمن تسلیت ایام سوگواری اهل بیت علیهم السلام، اظهار داشت: باید کاری کنیم که نگذاریم آب خوش از گلوی مبلغان وهابی پایین برود؛ از این رو مبلغان و روحانیان و نیز طلاب باید در امر تبلیغ برای اهل بیت علیهم السلام تلاش مضاعف کنند.

دبیر جامعه واعظین جهادی در ادامه بیان داشت: دفاع از اهل بیت علیهم السلام و حقانیت آن بزرگواران در فضای مجازی ماموریت مهم روحانیت جامعه ما به شمار می آید که می طلبد به این مقوله توجه از سوی روحانیان شود.

حجت الاسلام علاءالدین ابراز داشت: امروز یک جریان مهندسی شده تبلیغی با گرایشات سلفی وهابی مشغول به فعالیت است که نباید مورد غفلت مسؤولان فرهنگی و امنیتی کشور قرار بگیرد.

وی با اشاره به اهمیت طلاب به مسائل تبلیغی، گفت: طلاب در فضاهای حقیقی و مجازی به تبلیغ برای دین مبین اسلام و فرهنگ ناب شیعه بپردازند؛ تا جامعه ما از وهابیت و دیگر فرقه های ضاله مصون باشد./۹۴۵۳/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات